اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست امور آبفار اردل:

87 روستای اردل از آب شرب بهداشتی برخوردارند

خبرگزاری فارس: سرپرست امور آبفار شهرستان اردل گفت: 87 روستای این شهرستان از آب شرب بهداشتی برخوردار هستند.

87 روستای اردل از آب شرب بهداشتی برخوردارند

محمد کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: با ارائه خدمات آبرسانی به روستاهای این شهرستان در حال حاضر 87 روستا با برخورداری از 50 هزار و 131 نفر جمعیت از نعمت آب شرب بهداشتی برخوردار هستند.

وی تعداد روستاهای تحت پوشش خدمات آبفار این شرکت را 34 روستا برشمرد و گفت: این تعداد روستا با پوشش 46 هزار و 610 نفر جمعیت از خدمات آبفار این شرکت برخوردار هستند.

کریمی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای کنترل کیفی آب شرب روستاهای این شهرستان، افزود: اجرای هزار و 655 مورد تست کلرسنجی، اجرای 78 تست کدورت، اجرای 78 تست کلیفرم و اجرای 78 تست جمعیت میکروبی HPC از جمله این اقدامات محسوب می‎شود.

سرپرست امور آبفار شهرستان اردل با اشاره به روش‌های کلرزنی آب این شهرستان، گفت: انجام کلرزنی گازی در 55 دستگاه با پوشش جمعیتی 33 هزار و 998 نفر، انجام کلرزنی محلولی در 11 دستگاه با پوشش جمعیتی 9 هزار و 817 مورد، انجام کلرزنی دستی در پنج روستا با پوشش جمعیتی 3 هزار و 42 نفر از جمله روش‌های کلرزنی آب این شهرستان محسوب می‎شود.

وی ادامه داد: تعمیر سه دستگاه کلریناتور، سرویس سه دستگاه کلریناتور، مصرف 450 کیلوگرم گاز کلر، مصرف 330 کیلوگرم پودر کلر، اجرای 78 مورد آزمایشات میکروبی از دیگر این اقدامات به شمار می‎رود.

کریمی از شستشوی 760 مترمکعب مخازن ذخیره آب در این شهرستان خبر داد و گفت: تست یک هزار و 655 مورد کلر باقیمانده و تست 78 مورد کدورت و انجام 33 نفر روز آبداران روستاهای این شهرستان از دیگر خدمات انجام شده توسط این شرکت محسوب می‌شود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول