اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار شهرستان بویین ‌زهرا:

حضور نخبگان در عرصه‌های سازندگی موجب اقتدار کشور می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان بویین ‌زهرا گفت: حضور نخبگان در عرصه‌های سازندگی و پیشرفت موجب اقتدار و عزت کشور می‌شود.

حضور نخبگان در عرصه‌های سازندگی موجب اقتدار کشور می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌ زهرا، ظهر امروز در دیدار با جمعی از صنعتگران بخش‌ مرکزی شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به اینکه کشور در سال‌های اخیر رشد‌ چشمگیری را در عرصه‌های مختلف عمرانی و فنی داشته است، اظهار کرد: همت و اراده بلند مسئولان و مردم همواره در طول تاریخ پس از انقلاب اسلامی زمینه‌ساز جهش و تحول بزرگ بوده است.

معاون فرماندار بویین ‌زهرا افزود: قطعا این توسعه و پیشرفت در کشور با عزم راسخ و توانمندی‌ جوانان و نوجوانان غیور ایرانی تداوم یافته و زمینه برای افتخار و عزت ایران اسلامی در جهان فراهم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کارگران و صنعتگران همواره مسبب توسعه و پیشرفت همه‌جانبه کشور در عرصه‌های مختلف بوده‌اند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز با زحمات و دغدغه‌های نیروهای جوان و خلاق توانسته به قدرتی بزرگ و فرامنطقه‌ای تبدیل شود.

معاون فرماندار شهرستان بویین ‌زهرا حضور نخبگان و جوانان تیزهوش ایرانی در عرصه‌های سازندگی را بسیار ارزشمند و مهم برشمرد و عنوان کرد: باید همواره خداوند متعال را شاکر باشیم که چنین جوانان و نوجوانان پاک و توانمندی‌ را در اختیار این کشور گذاشته تا مسیر توسعه و اقتدار‌آفرینی همواره زنده و پویا ادامه یابد.

شاه‌محمدی با بیان اینکه محققان و نخبگان پرچمداران مسیر توسعه و اقتدار علمی در کشور هستند، تأکید کرد: ملت ایران با قدرت و اراده معنوی خویش و با گوش فرا دادن به فرمایشات رهبر انقلاب همواره در مسیر عزت و اقتدار در دنیا قدم برداشته و چشم کشور‌های بیگانه را به تحیر و شگفتی فراوان باز می‌دارد.

وی لزوم توجه بیشتر دولت و مسئولان دیگر از روند توسعه و آبادانی در کشور را بسیار ضروری و حیاتی دانست و تأکید کرد: همه مسئولان و دست‌اندرکارن نظام اسلامی باید با دستگیر‌ی و پشتیبانی بیشتر از کارگران، صنعتکاران و نخبگان عرصه‌ای بلند و رفیع را برای اعتلای ایران اسلامی مهیا کنند.

معاون فرماندار شهرستان بویین‌ زهرا در خاتمه با بیان اینکه مسئولان و مدیران اجرایی در  این شهرستان در سال گذشته حمایت‌های ویژه‌ای را از مقوله صنعت و کارآفرینی به عمل آورده‌اند، افزود: امیدواریم که با حضور پر‌رنگ و هر‌چه بیشتر جوانان در عرصه‌های عمران و آبادانی زمینه برای تحقق اهداف کلان در بخش‌های مختلف فراهم شده و دشمنان و معاندان شکست بخورند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول