اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر ساری:

نخبگان در شهرداری ساری بکارگیری شوند

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر ساری به روند جذب نیرو در شهرداری ساری اعتراض کرد و گفت:‌ نخبگان شهر در شهرداری ساری بکارگیری نشدند.

نخبگان در شهرداری ساری بکارگیری شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی رضایی‌فرح‌آبادی یکشنبه شب در جلسه علنی شورای شهر ساری، اظهار داشت:‌ پرنده برای پرواز به دو بال نیاز دارد و مدیران هم نیازمند دو بال منابع مادی و انسانی هستند.

وی با اشاره به اینکه منابع مادی در شهرداری بی‌حساب و کتاب و بی‌ضابطه است، گفت: شهرداری ساری بیش از یک هزار و 700 نیرو دارد و باید با شهرداری‌های مشابه، مقایسه‌ای صورت گیرد و ضرورت چنین نیروهایی برای شهرداری ساری مشخص شود.

رضایی‌فرح‌آبادی ادامه داد:‌ نیروهایی که از کانال‌های مختلف به شهرداری تحمیل شدند، غیرفنی و غیرتخصصی هستند.

این مسئول با بیان اینکه تحمیل نیرو به شهرداری هر روز اتفاق می‌افتد و امروز هم چند نیرو جذب شدند، تصریح کرد:‌ باید از نیروهای فعلی، بهره کافی برد.

وی با اشاره به اینکه بار نیروهای اضافی به شهروندان ساروی تحمیل می‌شود، افزود: این روند به نام ساروی‌ها و به کام غیرساروی‌ها بوده و نیروهای غیربومی در شهرداری ساری مشغول به کار هستند.

عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه هیچ وقت آمار دقیقی از نیروهای غیربومی شهرداری ساری اعلام نشده و بارها در این رابطه، نامه‌نگاری کرده‌ام، اذعان داشت: بنابر آمار اداره کار، ایجاد اشتغال پایدار نیازمند سرمایه‌گذاری 50 میلیون تومانی است و اگر شهرداری ساری صرفا 50 نیروی غیربومی داشته باشد، 2.5 میلیارد تومان برای غیرساروی‌ها هزینه کرده‌ایم.

رضایی‌فرح‌آبادی تصریح کرد: ‌اگر همین روند جذب نیرو پیش برود، عمارت فعلی شهرداری جایی برای نیروها نداشته و باید به فکر عمارت دیگری باشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه نخبگان شهر در شهرداری ساری بکارگیری نشدند، متذکر شد: اگر هم این کار صورت گرفته باشد، دکترای مدیریت در انبار شهرداری و مهندس عمران هم در بایگانی بکارگیری شده است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول