اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد ملی نخبگان چهارمحال و بختیاری:

برترین‎های آزمون سراسری 91 تحت حمایت بنیاد نخبگان قرار می‎گیرند

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد ملی نخبگان چهارمحال و بختیاری گفت: برترین‎های آزمون سراسری 91 از مزایا و خدمات بنیاد ملی نخبگان بهره‌مند می‌شوند.

برترین‎های آزمون سراسری 91 تحت حمایت بنیاد نخبگان قرار می‎گیرند

خداداد پیرعلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: بنیاد نخبگان در سال جاری از رتبه‌های برگزیده کنکور سراسری استان حمایت خواهد کرد.

وی افزود: رتبه‌های زیر 150 در گروه علوم ریاضی و رتبه‌های زیر 100 در گروه علوم تجربی و علوم انسانی و رتبه‌های زیر 40 در گروه هنر تحت حمایت این بنیاد قرار می‌گیرند.

پیرعلی با اشاره به ابلاغیه جدید بنیاد ملی نخبگان مبنی بر اصلاح آیین‌نامه حمایت از برگزیدگان آزمون سراسری، تصریح کرد: در تاریخ پنجم اردیبهشت سال جاری اصلاحیه‌ای مبنی بر حمایت از برگزیدگان آزمون سراسری ابلاغ شده که در آن قوانین و ضوابط لازم در این راستا آورده شده است.

رئیس بنیاد ملی نخبگان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طبق این اصلاحیه برای گروه‌های ریاضی، تجربی و انسانی هر کدام به تفکیک 50 نفر به ظرفیت پذیرفته‌شدگان افزوده شده و 10 نفر هم به ظرفیت گروه هنر اضافه شده است.

پیرعلی، اصلاحیه جدید را نشانه سهولت در کار داوطلبان کنکور دانست و گفت: با این اصلاحیه در واقع کار برای کنکوری‌ها راحت‌تر شد و به ظرفیت کسانی که می‌توانند از خدمات بنیاد بهره‌مند شوند، اضافه شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به روند طبیعی کنکور هر ساله تعداد زیادی به اعضای بنیاد نخبگان اضافه شده و پیش‌بینی می‌شود امسال نیز تعداد این اعضا بیشتر شود.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول