اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانده انتظامی استان بوشهر مطرح کرد

تداوم ارتباط با جوانان و نخبگان، راه موفقیت پلیس

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پلیس برای ادامه راه موفق خود ارتباطش با جوانان و نخبگان را حفظ خواهد کرد.

تداوم ارتباط با جوانان و نخبگان، راه موفقیت پلیس

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر علی رزمی صبح امروز در همایش جوانان استان بوشهر نقش جوانان در تقویت و توسعه امنیت را برجسته و غیرقابل کتمان عنوان کرد و اظهار کرد: جوانان در تقویت و توسعه امنیت اجتماعی نقش بسزایی دارند.

وی با بیان اینکه تداوم 33 ساله نظام جمهوری اسلامی نشأت گرفته از فداکاری جوانان است گفت: اگر امروز ما به پیشرفت‌های علمی و فرهنگی خود می‌بالیم، پرچمدار این نهضت جوانان هستند.

این مقام انتظامی افزود: یکی از دلایل اصلی نامگذاری روز «جوان» بیان ویژگی‌ها و شاخص‌های اخلاقی و رفتاری حضرت علی‌اکبر (ع) و به تبع آن الگو و درس گرفتن از ایشان در تمام دوران زندگی است.

وی گفت: ولایت‌پذیری و اطاعت محض از ولایت، مهم‌ترین درسی است که جوان‌ها می‌توانند از زندگی آن حضرت بیاموزند.

رزمی تصریح کرد: از دیدگاه ما، جوانان امانتدار مقام انسانیت هستند و باید برای حرکت صحیح خویش در راه دین و مکتب از کارشناسان حوزه دین یعنی روحانیون بیاموزند و به بهترین نحوه بکار ببرند.

معاون هماهنگ کننده پلیس بوشهر خاطر نشان کرد: اگر ما در مسیر درست و صحیح قرار بگیریم و به دو امانت الهی یعنی قرآن کریم و سیره انبیاء عمل کنیم خداوند توفیق خود را نصیب ما می‌کند.

وی گفت: امروز در هر جایی که جوان‌ها هستند از جمله دانشگاه‌ها، مدارس و مساجد، پلیس نیز در جهت صیانت از آنها حضور پر رنگ و چشمگیری دارد.

این مقام مسئول در نیروی انتظامی با اعلام آمادگی پلیس برای استفاده از دیدگاه‌ها، تجربیات و توانمندی‌های نیروهای جوان در عرصه‌های گوناگون اجتماعی خاطر نشان کرد: معاونت اجتماعی نیروی انتظامی آماده پذیریش طرح‌ها و برنامه‌های این افراد است.

وی با بیان اینکه دشمن با شناسایی نقطه قوت کشور ما یعنی جوانان در صدد به ضعف کشاندن آن است اظهار داشت: دشمن از طریق اشاعه فساد و اعتیاد به صورت برنامه‌ریزی شده سعی دارد جوانان ما را از آرمان‌های خودشان دور کند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان بوشهر در پایان گفت: امروز همه باید بکوشند تا جوانان در راه و مسیر اطاعت خداوند قرار گیرند و باید دانست جوانی فرصت مغتنمی است که می‌تواند مسیر زندگی آینده را مشخص کند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول