اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

سیاست دولت حمایت از نخبگان است

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: سیاست‌ دولت در راستای حمایت از نخبگان است.

سیاست دولت حمایت از نخبگان است

به گزارش خبرگزاری فارس‌ از آمل، یدالله اکبرزاده ظهر امروز در سومین جشنواره جوان آملی که به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) برگزار شد با اشاره به اینکه آمل از گذشته تاکنون دارای نخبگان و عالمان ارزشمندی بوده است، بیان داشت: رتبه علمی و فرهنگی آمل در کشور مثال‌زدنی است.

وی با اعلام اینکه برای جشنواره جوان آملی انتظارات و وجود جوانان افتخار آفرین بیش از حد انتظار بود، افزود: این تعداد بخشی از جوانان برتر آملی بودند که معرفی شدند و بسیاری هستند که نوبت به معرفی آنها نیز خواهد رسید.

اکبرزاده با بیان اینکه افرادی که امروز در قالب سومین جشنواره جوان آملی معرفی شدند دارای رتبه‌های کشوری و بین‌المللی بودند، ابراز داشت: اگر می‌خواستیم برترین‌های استانی را معرفی کنیم تعداد زیادی را شامل می‌شد و این نشان می‌دهد که آمل دارای چه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی است.

وی با تاکید بر اینکه دولت نیز رویکرد حمایت از نخبگان را در دستور کار دارد، تصریح کرد: امروز بسیاری از دستاوردها و پیشرفت کشور مرهون همین نخبگان و پیشگامان جوان در کشور است.

فرماندار آمل با اشاره به اینکه از جمله دستاوردهای عظیم ایران دستیابی به انرژی هسته‌ای است، عنوان کرد: همه اینها و دستیابی به فناوری‌ نانو اثبات کرده که جوانان ایران در حوزه پژوهش و علمی بسیار خلاق و مبتکر هستند.

این مسئول با اعلام اینکه تمام تلاش نظام سلطه به این است که نخبه‌های ایرانی را از مسیر انقلابی خارج کند، متذکر شد: دشمن این روش را به ابزارهای مختلفی انجام می‌دهد که جوانان باید آگاه و هوشمند باشند.

وی با بیان اینکه امروز جوانان مسلمان با بصیرت مسیر پیشرفت را طی می‌کنند، اذعان داشت: جوانان سرمایه‌های ارزشمندی برای هر جامعه به شمار می‌روند.

انتهای‌ پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول