اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد نخبگان استان قم:

نخبگان از ظرفیت نمایشگاه طلیعه ظهور بهره‌مند شوند

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد نخبگان استان قم گفت: نخبگان باید در نمایشگاه طلیعه ظهور حضور پیدا کنند تا بتوانند پاسخ سؤالات خود را در زمینه مهدویت دریافت کنند.

نخبگان از ظرفیت نمایشگاه طلیعه ظهور بهره‌مند شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه طلیعه ظهور، سیدحسین اخوان در حاشیه بازدید از هفتمین نمایشگاه طلیعه ظهور اظهار کرد: موضوع انتظار از مهم‌ترین موضوعات مکتب تشیع و دین مبین اسلام بوده و با حقانیت، جهانی بودن دین اسلام و سیر تکاملی بشر گره خورده است.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی بازگشت و نگاه مجدد به مقوله انتظار و ظهور را شاهد بودیم گفت: پس از پیروزی انقلاب به طور جدی‌تر مبحث انتظار و ظهور مطرح شد، بنابراین با توجه به نیاز عمومی نسبت به بحث انتظار و ظهور باید به شکل عمومی به این مقوله پاسخ داده شود.

رئیس بنیاد نخبگان استان قم با بیان اینکه بحث ظهور به دلیل سیاسی و غیر سیاسی برای غرب و کشورهای جهان مطرح است گفت: بحث ظهور و آخرالزمان به یکدیگر مرتبط بوده و اکنون بخشی از سینمای هالیوود سینمای آخرالزمانی شده است.

وی با اشاره به اهمیت برپایی نمایشگاه‌ها بیان داشت: یکی از مهم‌ترین نقش‌ نمایشگاه‌ها این است که آنچه در مراکز تحقیقاتی اتفاق می‌افتد به متن جامعه می‌آورد و مخاطبان از طریق نمایشگاه‌ها پاسخ برخی از سؤالات خود را دریافت می‌کنند.

اخوان یادآور شد: با بررسی ابعاد این نمایشگاه مشخص می‌شود برخی از نهادها به طور جدی در نمایشگاه حاضر شده و پاسخگوی سؤالات عمومی هستند.

وی عنوان داشت: برخی غرفه‌ها با استفاده از ابزار پوستر متشکل نمادها، تصویر و پیام‌های کوتاه در این نمایشگاه سعی می‌کنند سریع‌تر پیام خود را به مخاطب منتقل کنند.

رئیس بنیاد نخبگان استان قم با اشاره به اهمیت آشناسازی نخبگان با مباحث ظهور و مهدویت گفت: برای نخبگان دوره‌های معرفتی برگزار می‌شود که از جمله مباحث مطرح شده در این دوره‌ها مهدویت است.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت نمایشگاه طلیعه ظهور از نخبگان استان و کشور دعوت می‌شود در نمایشگاه حضور پیدا کرده و سؤالات، دغدغه‌ها و شبهات خود را با مسئولان مطرح کنند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول