اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران:

بانک‌ها سهم 37 درصدی بخش صنعت را تحویل دهند

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران گفت: بانک‌ها و موسسه‌های مالی در پایان سال جاری باید سهم 37 درصدی بخش صنعت را تحویل دهند.

بانک‌ها سهم 37 درصدی بخش صنعت را تحویل دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی صدری در آیین چهارمین جشنواره تولید کنندگان جوان استان اصفهان با اشاره به روز صنعت و معدن اظهار داشت: ششمین دوره جشنواره تجلیل از جوانان تولید کننده نیز در ششم آبان‌ماه و در سطح ملی برگزار می‌شود.

این مسئول خطاب به بانک‌های کشور گفت: بانک‌ها و موسسه‌های مالی در پایان سال جاری باید سهم 37 درصدی بخش صنعت را تحویل دهند.

وی با اشاره به بسته‌های حمایتی تبیین شده تصریح کرد: هم‌زمان با نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و معدن، در نخستین کنگره امور بانکی با حضور تمام بانک‌ها باید این بخش در خصوص سهم 37 درصد بخش صنعت پاسخ‌گو باشد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران بار دیگر بانک‌ها را مورد خطاب قرار داد و خاطرنشان کرد: بانک‌ 37 درصد سهم صنعت را چه کار کرده است.

صدری با اشاره به نوسانات نرخ ارز اضافه کرد: تحریم‌های داخلی بانکی برای بخش تولید همین نوسانات نرخ ارز است.

این مسئول خطاب به دولت ادامه داد: در کدام اقتصاد کشور دولت قیمت تمام شده کالا و قیمت مصرف ‌کننده را تنظیم می‌کند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران تاکید کرد: با دخالت دولت نمی‌توان تنظیم بازار را در کشور انجام داد.

وی اضافه کرد: بازار باید خود بحث قیمت‌ها را تنظیم کرده و تولید، میزان مصرف و تقاضا و عرضه نیز روشن‌ کننده این مبحث است.

صدری خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: ما نمی‌خواهیم قانون برای تولید تصویب شود، به جای این کار یک سری از قانون‌هایی که با یکدیگر تضاد دارند را حذف کنید.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران با اشاره به قانون فضای کسب و کار ادامه داد: ما انتقاداتی در زمینه قانون فضای کسب و کار داشتیم که برخی از آقایان تصویب آن را مایه افتخار برای خود قلمداد می‌کنند.

این مسئول خطاب به رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان افزود: اگر در بزرگی و توان حرکتی جوانان استان اصفهان شک و شبهه‌ای وجود دارد و کارشکنی‌هایی نیز برای خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان اصفهان از سوی خانه صنعت معدن و تجارت استان انجام شده، سکوت ما به منزله احترام به افراد دست‌اندرکار این تشکل بوده است.

وی متذکر شد: اگر اقدامات بر ضد خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان اصفهان ادامه پیدا کند، بنده با جدیت تمام جلوی این روند را می‌گیرم.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول