اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی

نخستین مرکز مشاوره دینی در اراک راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور معاون سیاسی استانداری مرکزی نخستین مرکز مشاوره دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در اراک راه‌اندازی شد.

نخستین مرکز مشاوره دینی در اراک راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از این مرکز گفت: مراکز دینی نقش بسیار مؤثری در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان دارند و تقویت و توسعه این مراکز از ضروریات است.

ابوالقاسم نصراللهی افزود: در شرایط امروز که دشمنان از هیچ تلاشی برای ایجاد شبهه در اعتقادات جوانان فروگذار نمی‌کنند فعالیت و رونق مراکز و مؤسسات دینی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با تاکید بر لزوم ارتباط جوانان با این مراکز خاطر نشان ساخت: یکی از راه‌های جلوگیری از انحراف فکری و اخلاقی جوانان آشنایی آنها با این نوع مراکز است که می‌طلبد مراکز فرهنگی برای رساندن تبلیغات خود به مخاطب از امکانات و تجهیزات روز و نوین بهره گیرند.

معاون سیاسی استاندار مرکزی گفت: ارائه مشاوره مطلوب به عموم مردم و تلاش در راستای کاهش مشکلات و آسیب‌های اجتماعی از موضوعات مهمی است که مدیران این مراکز باید به آن توجه داشته باشند.

غلامرضا فتح‌آبادی مدیرکل امور اجتماعی استانداری مرکزی نیز تلاش در راستای توسعه آگاهی‌های دینی جوانان را از ضروریات امروز جامعه دانست و گفت: مراکز مشاوره دینی باید با برنامه‌ریزی برای تقویت ارتباط و تعامل با تشکل‌های مردم نهاد بکوشند.

حجت‌الاسلام نعمت‌الله سرلکیان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز لازمه توسعه و فعالیت بیشتر مراکز فرهنگی را حمایت همه‌جانبه و مساعدت‌های مالی دانست.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول