اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی امور جوانان اصفهان:

مراکز مشاوره دینی در اصفهان فعال شده‌اند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل امور جوانان استان اصفهان گفت: در حال حاضر چندین مرکز مشاوره دینی در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی راه‌اندازی شده است و این مراکز در راستای آشنایی مردم با موضوعات دینی و قرآنی فعالیت می‌کنند.

مراکز مشاوره دینی در اصفهان فعال شده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله عمو‌شاهی ظهر امروز در نخستین جلسه هم‌اندیشی مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان به منظور مطالبه رهبر معظم انقلاب در راستای تربیت 10 میلیون حافظ قرآن اظهار داشت: یکی از راهکار‌های تدبر در قرآن حفظ است و تربیت حافظان قرآن با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب ضروری است.
وی به وظیفه مسئولان در این زمینه اشاره کرد و افزود: بستر‌ها و زمینه‌های تربیت نیرو‌های قرآنی باید در سطح کشور فراهم شود و این موضوع به بستر‌سازی نیاز دارد.
معاون فرهنگی اداره کل امور جوانان استان اصفهان با اشاره به اینکه موضوعات قرآنی باید در سطح کشور نهادینه شود، تصریح کرد: مجموعه‌های فعال در سطح جامعه باید جوانان را به سوی این موضوعات جذب کنند و از انحرافات موجود در جامعه جلوگیری کنند.  
وی به اهمیت آماده‌سازی فضا‌های قرآنی در سطح جامعه اشاره کرد و ادامه داد: تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در سطح کشور و تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب در این زمینه به ساز و کار‌های مناسب نیاز دارد.
عمو‌شاهی با اشاره به ضرورت آشنایی مردم با موضوعات قرآنی تاکید کرد: در حال حاضر چندین مرکز مشاوره دینی در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی راه‌اندازی شده است و این مراکز در راستای آشنایی مردم با موضوعات دینی و قرآنی فعالیت می‌کنند.
وی اضافه کرد: در این مراکز استعداد‌های افراد در زمینه موضوعات قرآنی شناسایی می‌شود و بسیاری از دانش‌آموزان اصفهانی از استعداد‌ها و توانمندی‌های بسیاری در این زمینه برخوردار هستند.
معاون فرهنگی اداره کل امور جوانان استان اصفهان با اشاره به اینکه مدارس کشور باید دانش‌آموزان را به سوی موضوعات دینی تشویق کنند، بیان داشت: زمینه‌های تربیت حافظان قرآنی باید در مدارس و از آغاز ورود دانش‌آموزان به سیستم آموزشی پایه‌ریزی شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول