اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز صورت گرفت

افتتاح دومین مرکز مشاوره دینی در امام‌زاده محسن اصفهان

خبرگزاری فارس: پیش از ظهر امروز دومین مرکز مشاوره دینی در امام‌زاده محسن به عنوان یکی از امام‌زاده‌های شاخص اصفهان افتتاح و راه‌اندازی شد.

افتتاح دومین مرکز مشاوره دینی در امام‌زاده محسن اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پیش از ظهر امروز یکی دیگر از مراکز مشاوره دینی در یکی از بقاع متبرکه شاخص اصفهان راه‌اندازی شد.

نخستین مرکز مشاوره با رویکرد دینی در اصفهان مرکز مشاوره نسیم صبای علامه مجلسی به شمار می‌رود که این مرکز حدود ماه گذشته در اصفهان راه‌اندازی شده است.

اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با ایجاد این مراکز در بقاع متبرکه در راستای تبدیل شدن این اماکن به قطب فرهنگی تلاش می‌کند.

اصفهان یکی از استان‌های پیشتاز در راستای راه‌اندازی این مراکز در بقاع متبرکه به شمار می‌رود و با راه‌اندازی این مراکز مشاوران در بقاع متبرکه مستقر می‌شوند و در راستای ارائه مشاوره به افراد فعالیت می‌کنند.

افراد با مراجعه به این مراکز در زمینه‌های مختلف به صورت رایگان مشاوره دریافت می‌کنند و امام‌زاده‌ها به عنوان برترین اماکن در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی با رویکرد دینی هستند.

بسیاری از مشکلات موجود در جامعه با مراجعه به قرآن و آموزه‌های دینی برطرف می‌شود و با ایجاد این مراکز مردم و به ویژه نسل جوان به سوی مسائل دینی و محور‌های دینی جذب می‌شوند.

به گزارش فارس، در آیین افتتاح و راه‌اندازی این مرکز جمعی از مسئولان استان و مسئولان اوقاف و امور خیریه استان اصفهان حضور داشتند.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول