اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا در اصفهان برگزارمی شود

دوره تربیت مربی آموزش قرآن مهدالرضا با حضور 70 مربی

خبرگزاری فارس: هفتمین دوره تربیت مربی آموزش قرآن مهدالرضا(ع)19 تیرماه با حضور اساتیدی از مشهد مقدس به همت اداره آستان قدس رضوی اصفهان،برگزار می‌شود.

دوره تربیت مربی آموزش قرآن مهدالرضا با حضور 70 مربی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفتمین دوره این کلاس‌ها در شعبه اصفهان برگزار و به همت اداره آستان قدس رضوی اصفهان این دوره فردا آغاز به کار می‌کند.

در این دوره 109 نفر متقاضی حضور در کلاس‌ها بودند که تعداد 70 نفر در مصاحبه پذیرفته شده‌اند و در کلاس‌های مربیگری مهدالرضا شرکت می‌کنند.

ملاک گزینش مصاحبه شوندگان جهت حضور در این دوره کلاس‌ها، آشنایی کامل با امور قرآنی،متعهد و مؤمن بودن بود که شرکت کنندگان به صورت حضوری در روزهای 10، 11 و 17 تیرماه توسط کارگروه مهدالرضا آستان قدس رضوی اصفهان گزینش شدند.

کلاس‌های این دوره از 19 تیرماه به مدت 100 ساعت در 10 روز در محل اداره آستان قدس رضوی اصفهان با حضور اساتیدی از مشهد مقدس برگزار می‌شود.

مباحث دوره آموزش طرح درس مهدالرضا شامل آموزش قصه و بازی‌های قرآنی و ادای حروف الفبا، روانشناسی و علوم و ریاضی است.

ثبت نام مربیان جهت حضور در دوره های مهدالرضا و آموزش به کودکان در سال تحصیلی 92-91 از اول تیرماه آغاز و تا پایان وقت اداری هشتم تیرماه به پایان رسید.

این کلاس‌ها فردا در سالن اجتماعات این اداره از ساعت 8 صبح برگزار می‌شود که پس از برگزاری این کلاس‌ها گواهی پایان دوره برای مربیان صادر می‌شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول