اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اصفهان:

دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌‌های اوقات فراغت جزیره‌ای عمل می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در حال حاضر دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان در زمینه اوقات فراغت جزیره‌ای عمل می‌کنند.

دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌‌های اوقات فراغت جزیره‌ای عمل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد قطبی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد اوقات فراغت استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان در زمینه اوقات فراغت جزیره‌ای عمل می‌کنند، تصریح کرد: این بزرگ‌ترین مشکل در عرصه اوقات فراغت است.

وی افزود: فعالیت‌های مربوط به اوقات فراغت به سمت انفرادی پیش می‌رود و خانه‌گیر شدن اوقات فراغت یکی دیگر از مشکلات در این حوزه می‌باشد که باید برای آن چاره‌اندیشی شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اصفهان تاکید کرد: اطلاع‌رسانی در خصوص اوقات فراغت از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط ضعیف است که امید می‌رود این جلسه به منظور توسعه و ارتقای ارتباط نهادهای ذی‌ربط با رسانه‌ها باشد.

وی با بیان اینکه در ماه‌های گذشته کمیته تخصصی اوقات فراغت در استان اصفهان تشکیل جلسه داده است، یادآور شد: امسال اعضای بیشتری به این کمیته اضافه شده‌اند.

قطبی ادامه داد: در سال آینده شبکه هم‌افزایی اوقات فراغت راه‌اندازی می‌شود که ایجاد این شبکه می‌تواند این مشکل را رفع کند.

وی در پایان به تهیه سی‌دی‌های بازی‌ و اسباب‌بازی از سوی رسانه‌های غرب و استکبار اشاره و تصریح کرد: رسانه‌های غرب با ایجاد محصولات خود درصدد ایجاد انحراف کودکان با استفاده از دو راهبرد سکس و خشونت در اوقات فراغت هستند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول