اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل:

دستگاه‌های اجرایی با تمام توان عید شعبان را باشکوه برگزار کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: دستگاه‌های اجرایی با تمام توان خود، جشن عید سعید شعبان را با شکوه‌ هرچه زیاد برگزار کنند.

دستگاه‌های اجرایی با تمام توان عید شعبان را باشکوه برگزار کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حسین کیخا صبح امروز در جلسه شورای مشورتی بنیاد فرهنگی مهدویت اظهار داشت: اقدامات انجام شده برای اعیاد شعبانیه بسیار رضایت‌بخش است و همه دستگاه‌های اجرایی از جمله شورای شهر و شهرداری باید اهتمام بیشتری در این زمینه داشته باشند.

وی افزود: همه ما نسبت به برپایی مراسم‌های مذهبی و اعیاد وظیفه داریم از تمام توان خود استفاده کرده و تلاش کنیم با برگزاری برنامه‌های خوب و متنوع آن طور که باید و شاید جشن‌ها برگزار شود تا بتوانیم موجبات خوشنودی آقا امام زمان(عج) را فراهم کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زابل هم در این جلسه گفت: امام زمان(عج)، محور هستی و واسطه فیض الهی است.

حسن معزی بیان کرد: اعتقاد به ظهور امام زمان(عج) روح امید، نشاط و پویایی در جامعه ایجاد می‌کند.

وی در این جلسه با ارائه گزارشی، فعالیت‌های این مدیریت در ایام شعبان را تشریح کرد.

مدیر آموزش و پرورش زابل به وظایف منتظران اشاره کرد و گفت: کسب معرفت، خودسازی، دعا برای سلامتی و ... از جمله وظایف منتظران است که باید برای برپایی هرچه بهتر مراسم‌های نیمه شعبان برنامه‌ریزی شود.

معزی از تنظیم جدولی در زمینه برنامه‌های مستمر و اجرایی ستاد مردمی نیمه شعبان خبر داد و افزود: این برنامه‌ها از اول ماه شعبان در شهرستان زابل اجرایی و تعدادی نیز در حال اجرا است.

وی اظهار کرد: برنامه مسابقه رادیو شهری با روزی یک سوال و هر روز با سه نفر منتخب از رادیو شهری زابل از اول ماه شعبان در حال اجرا است.

مدیر آموزش و پرورش زابل همچنین آذین‌بندی سردرب اداره و واحدهای آموزشی، همایش راهپیمایی انتظار، تجلیل از جانبازان، شرکت در مراسم شهدای هفت تیر، مراسم زیارت عاشورا و... را از جمله برنامه‌های اجرایی تا امروز اعلام کرد.

معزی اضافه کرد: با همکاری سایر دستگاه‌ها امیدواریم شاهد برگزاری برنامه‌های بهتر و متنوع‌تر در شهرستان باشیم.

سپس هریک از اعضا دیدگاه‌های خود را برای هرچه بهتر برگزاری مراسم نیمه شعبان بیان کردند و مقرر شد که شهرداری از روز 15 شعبان تا پایان ماه، عوارض دریافتی از مردم را 50 درصد تخفیف دهد، ایستگاه‌های صلواتی راه‌اندازی شود، هرشب یک مسجد مراسم محوری اجرا کند، مراسم روز نیمه شعبان با همکاری سازمان تبلیغات و هیئت رزمندگان اسلام به طور ویژه اجرا شود و از حجت‌الالسلام والمسلمین علوی از قم برای مراسم محوری اداره تبلیغات اسلامی دعوت شود، ادارات و اماکن دولتی نسبت به فضا آرایی اقدام کنند و نور افشانی شهر توسط سپاه ناحیه زابل انجام شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول