اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان زنجان تاکید کرد

ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه از سوی دستگاه‌های اجرایی

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: دستگاه‌های اجرایی ذیربط باید در زمینه توسعه و ترویج فرهنگی قرآنی در جامعه تلاش کنند.

ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه از سوی دستگاه‌های اجرایی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ‌علی خاتمی ظهر امروز در همایش قرآنی، تجلیل از خادمان قرآنی و تقدیر از قرآن‌آ‌موزان برتر استان زنجان، اظهار کرد: ضروری است همه افراد جامعه حاملان و عاملان قرآنی بوده و برای توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه عملی‌شدن دستورات قرآن کریم در جامعه ضروری است، افزود: خانواده و جامعه باید به عنوان دو عنصر اساسی شکل‌گیری شخصیت انسان‌ها، برای توجه کودکان به قرآن‌خوانی برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ادامه داد: ضروری است اولیا بسترهای لازم برای قرآن‌آموزی فرزندان را فراهم کرده و زمینه آموزش فرزندان خود را مهیا کنند.

وی با بیان اینکه اساتید و مربیان در مرتبه دوم تعلیم و تربیت قرآنی قرار دارند، افزود: باید استعداد کودکان را در این زمینه شکوفا و از آمادگی آنها برای یادگیری استفاده شود.

آیت‌الله خاتمی بر ضرورت تبدیل قابلیت‌های کودکان از بالقوه به بالفعل تاکید کرد و افزود: قرآن مایه عزت و سرافرازی دنیا و آخرت است.

وی با اشاره به اینکه عمل به قرآن از ضروریات هر جامعه است، افزود: قرآن مایه حیات بشر و زندگی‌ساز است.

انتهای پیام/ع30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول