اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره روابط عمومی شهرداری خرم‌آباد:

دیدار مردمی مدیران شهرداری در مصلی نماز جمعه خرم‌آباد

خبرگزاری فارس: مدیر اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری خرم‌آباد گفت: معاونان شهردار خرم‌آباد و مدیران مناطق سه‌گانه و برخی سازمان‌های وابسته شهرداری با مردم نمازگزار خرم‌آباد دیدار حضوری داشتند.

دیدار مردمی مدیران شهرداری در مصلی نماز جمعه خرم‌آباد
سید باقر آهوقلندری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: در این ملاقات مردمی که با نام شمیم خدمت برگزار شد، مدیران شهرداری از صبح امروز با حضور در مصلی نماز جمعه با مردم نمازگزار خرم‌آباد دیدار کردند و به مشکلات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان گوش دادند.
وی افزود: با برگزاری این برنامه‌ ملاقات بیش از 100 نفر از شهروندان با مدیران خانواده شهرداری ملاقات رو در رو داشته و مشکلات و مطالبات خود را حضورای به مدیران مربوطه انتقال دادند.
مدیر اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری خرم‌آباد گفت: از آنجایی که شهرداری‌ها به صرف غیردولتی بودن آن‌ها تنها نهادی هستند که وابستگی کامل به مردم دارند و همچنین با توجه به گستردگی خدمات و وظایف آن باید علی رغم وظایف تعیین شده در قانون، توجه بیشتری به خواسته مردم شود، شهرداری خرم‌آباد نیز از این قائله مستثنا نیست و همواره با استفاده از ابزار و برنامه‌های متعدد سعی در ایجاد ارتباط بیشتر با شهروندان دارد.
آهو قلندری خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای ارتباط شهروندان با مدیران شهرداری هر هفته برنامه ملاقات حضوری مردم با شهردار در دفتر کار وی برگزار است و همچنین رصد جدی مطبوعات، مانیتورینگ برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، ثبت تماس‌های مستقیم تلفنی شهروندان، ضبط مکالمات شهروندان از طریق سامانه تلفنی137، بررسی پیامک‌های مردمی و ثبت مراجعات حضوری شهروندان به اداره روابط عمومی و... از دیگر برنامه‌های شهرداری در جهت ثبت و اعمال نظرات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان قلمداد کرد.
مدیر روابط عمومی شهرداری خرم‌آباد ضمن اظهار رضایت نسبی از عملکرد مطبوعات و رسانه‌ها در انتقال اخبار و گزارش‌ها شهرداری و انتقاد به برخی کاستی‌ها گفت: مطبوعات و رسانه‌ها یار و یاور شهرداری در ثبت و انتقال نظرات شهروندان به ما هستند و گاه انتقادات آگاهانه نشریات باعث ایجاد حرکتی شگرف در عملکرد شهرداری می‌شود.
آهو قلندری ارتقای سطح کمی و کیفی مطالبات و دانش شهری مردم، فرهنگ‌سازی شهری و انتقاد آگاهانه را تنها تقاضای شهرداری از رسانه‌ها دانست و افزود: شهرداری خرم‌آباد با تمام توان خود سعی در اجرای طرح‌های گوناگون دارد و همان‌طور که همگان شاهدند در سال‌های اخیر تغییرات قابل توجهی در سطح شهر صورت گرفته است و هم‌اینک زمان آن است که همه با هم این آغاز مبارک را با سرعت دوچندان پیش ببریم و در اینجا نقش رسانه‌ها در بازتاب فعالیت‌های شهرداری، انتقال نظرات مردم و همچنین پرهیز از انتقادات بی‌اساس و به دور از حقیقت و گاهاً غرض ورزی برخی رسانه‌ها، بیش از پیش مشهود می‌شود.
وی با انتقاد از عملکرد برخی رسانه‌ها خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی رسانه‌ها به دلیل عدم‌آشنایی با قوانین و گاه با انتقادات بی‌اساس باعث دلسردی خدمت‌گذاران زحمت‌کش خود می‌شوند اما با این تفاصیل شهرداری همچنان با آغوشی باز پذیرای نظرات و پیشنهادات مردمی است و تاکنون ثابت نموده‌ایم که علی رغم مشکلات متعدد، با مردم و رسانه‌ها شفاف و صادق بوده‌ایم و اینک نوبت آن‌هاست تا با مطالعه بیشتر و آگاهی از قوانین توجه ویژه‌ای به مسائل شهری داشته باشند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول