اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرمانشاه:

مصلی پیشانی و نماد معنویت هر استان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرمانشاه گفت: مصلی پیشانی و نماد معنویت هر استان است که با سبک و سلیقه خاصی ساخته می‌شود.

مصلی پیشانی و نماد معنویت هر استان است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه آیت‌الله شیخ مصطفی علما عصر امروز همزمان با ششمین روز از سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه در مراسم عملیات کلنگ‌زنی و آغاز عملیات احداث مصلی بزرگ کرمانشاه، افزود: امروز کرمانشاهیان در فضایی هستند که بوی ولایت را از نزدیک استشمام می‌کنند و قطعا" قدوم مقام معظم رهبری برای استان کرمانشاه مایه برکت و بیانات‌شان برای تمام دنیا و ملت ایران خیر کلام است.
وی با اشاره به اینکه مساحت مسجد جامع فعلی کرمانشاه جوابگوی نمازگزاران در مراسم‌های خاص مانند نماز عید فطر و دیگر مراسم‌های بزرگ نیست، ادامه داد: جمعیت یک میلیون نفری کرمانشاه به این مصلی نیاز دارد.
وی تصریح کرد: مصلی پیشانی معنوی و نماد هر استان است که با سبک و سلیقه خاصی ساخته می‌شود و امیدواریم مصلای کرمانشاه هم در مدت زمان مقرر آماده شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه باتقدیر از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی نماینده مقام معظم رهبری و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه که بیش از ۲ سال است نهضت مصلی‌سازی را در کشور آغاز کرده‌اند، خواستار تسریع در اجرای مصلای کرمانشاه شد.
استاندار کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: خداوند را شاکر هستیم که توفیق میزبانی مقام معظم رهبری را به کرمانشاهیان داد و به برکت این سفر شاهد کلنگ‌زنی مصلی بزرگ کرمانشاه هستیم.
وی ادامه داد: استان کرمانشاه با استقبال بی‌نظیر خود از ولی‌امر مسلمین ولایتمداری خود را ثابت کرد و این عشق خدایی بود که بر قلب تک‌تک کرمانشاهیان جریان دارد.
وی از هیئت دولت، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی و مسئولان استان که زمینه احداث و ساخت مصلی بزرگ کرمانشاه را فراهم کردند تشکر کرد و خواستار کمک آنان برای احداث سریع این مکان شد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول