اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه در زنجان:

مصلی زنجان از پیشرفت مطلوبی برخوردار است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اقامه نماز جمعه در زنجان: احداث مصلی زنجان از پیشرفت مطلوبی برخوردار است.

مصلی زنجان از پیشرفت مطلوبی برخوردار است
حجت‌الاسلام اصغر موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای احداث مصلی زنجان که از آرزوهای مردم زنجان است طبق زمان بندی پیش‌بینی شده این طرح عظیم معنوی در زنجان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با ابراز خرسندی از وضعیت پیشرفت این طرح در زنجان، بیان کرد: همه تلاش مسئولان در راستای افتتاح این پروژه در زنجان است.
رئیس ستاد اقامه نماز جمعه در زنجان با بیان اینکه برنامه‌های احداث این پروژه عظیم از سوی استاندار زنجان در حال پیگیری است، از حمایت‌های رئوفی‌نژاد برای احداث مصلی زنجان تقدیر کرد.
وی نامساعد بودن هوا را دلیل عمده عدم برگزاری برنامه‌های مختلف در مصلی زنجان برشمرد و گفت: وسایل گرمایشی مصلی برای برگزاری نماز جمعه و نماز اعیاد فراهم نشده و هنوز فعالیت‌های عمرانی در آن پیگیری می‌شود.
حجت‌الاسلام موسوی یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌ها انجام شده مصلی تا هفت ماه آینده به طور کامل احداث و در اختیار همشهریان قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به بزرگی مساحت مصلی زنجان، افزود: پروژه‌ای با این عظمت نیازمند فعالیت‌های بیشتری است.
رئیس ستاد اقامه نماز جمعه در زنجان تصریح کرد: نماز ماه رمضان امسال در مصلی زنجان برگزار شد و پیش‌بینی می‌شود نماز عید فطر سال 91 نیز با احداث کامل این مجموعه در مصلی برگزار شود.
وی شرکت جهاد نصر استان زنجان را تنها بخشی دانست که برای انجام این پروژه اعلام آمادگی کرده است و گفت: این شرکت که عمده نیروهای آن را رزمندگان دوران دفاع مقدس تشکیل می‌دهد با روحیه ای جهادی و نگاهی دینی بدون داشتن کمترین دید مادی قدم در این مسیر گذاشت.
حجت‌الاسلام موسوی مصلی بزرگ خاتم‌الانبیا زنجان را بزرگترین پروژه عمرانی استان عنوان و تصریح کرد: با احداث ساختمان تجاری این مجموعه، با تعامل و همکاری همه نهادهای استان مصلی زنجان کاملتر می‌شود.
وی ادامه داد: مصلی زنجان در محلی قرار دارد که ظرفیت‌های فرهنگی، مذهبی، تجاری و اداری دارد و باید از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوبی در راستای توسعه استان استفاده شود.
رئیس ستاد اقامه نماز جمعه با اشاره به اینکه مصلی زنجان نمادی مذهبی برای استان است، افزود: پروژه مصلی زنجان از روند رشد خوبی برخوردار است و انتظار می‌رود این روند همچون گذشته با یک حرکت جهادی ادامه داشته باشد و به زودی شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول