اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بانک توسعه صادرات استان مرکزی خبر داد

تسهیلات ارزی با سود 4.5 درصد به صادرکنندگان نمونه استان مرکزی

خبرگزاری فارس: مدیر بانک توسعه صادرات استان مرکزی از پرداخت تسهیلات ارزی با نرخ سود 4.5 درصد به صادرکنندگان نمونه خبر داد.

تسهیلات ارزی با سود 4.5 درصد به صادرکنندگان نمونه استان مرکزی

یوسف نجدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک به مناسبت 19 تیر سالروز تاسیس بانک توسعه صادرات ایران گفت: بانک توسعه صادرات به صادرکنندگان نمونه کشوری و استانی به منظور کاهش هزینه‌های تولید و قیمت تمام شده کالاهای ساخته شده آنان با وثائق نوع یک، تسهیلات ارزی با نرخ سود 4.5 درصد پرداخت می‌کند.

وی تصریح کرد: در تفاهم‌نامه‌ای که به امضاء مدیران عامل بانک توسعه صادرات و صندوق ضمانت صادرات رسیده است مقرر شد شعب این بانک علاوه بر انجام امور بانکی نسبت به معرفی خدمات بیمه‌ای و ضمانت صندوق ضمانت‌ صادرات ایران نیز ارایه خدمت کند.

مدیر بانک توسعه صادرات استان مرکزی با اشاره به تفاهم‌نامه با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: از این پس بانک توسعه صادرات به سرمایه‌گذاران صنعت گردشگری، صنایع دستی و حفظ بناهای تاریخی تسهیلات پرداخت می‌کند.

وی خاطر نشان ساخت: بانک توسعه صادرات استان مرکزی با توجه به ارزآور بودن صنعت گردشگری برای کشور تامین مالی واحدهای فعال در صنعت گردشگری را نیز بر عهده گرفته است.

نجدی با اشاره به صنعتی بودن استان مرکزی اظهار داشت: تسهیلات پرداخت شده این بانک در استان مرکزی تا پایان سال گذشته 406 میلیارد ریال بوده که بیشتر آن در بخش صنعت پرداخت شده است.

وی از رشد 305 درصدی تسهیلات پرداخت شده در سه ماهه اول سال جاری خبر داد و افزود: در این مدت این بانک مبلغ 44 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده و در همین مدت 54 میلیون دلار امور واردات مشتریان اعم از اعتبار اسنادی و بروات را به انجام رسانده است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول