اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نظارت و بازرسی استانداری زنجان:

دستگاه‌های عضو ستاد تسهیلات سفر زنجان ارزیابی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل نظارت و بازرسی استانداری زنجان گفت: ارزیابی نقاط ضعف و قوت دستگاه‌های عضو ستاد دائمی تسهیلات سفر استان زنجان از برنامه‌های دفتر نظارت و بازرسی استانداری زنجان است.

دستگاه‌های عضو ستاد تسهیلات سفر زنجان ارزیابی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، قاسم‌ علی‌اکبری ظهر امروز در جلسه تجلیل از اعضای ستاد تسهیلات دائمی سفر استان زنجان، اظهار کرد: در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران استان زنجان ستاد تسهیلات دائمی سفر با حضور 20 دستگاه اجرایی، خدماتی و فرهنگی اقدامات لازم را انجام دادند.

وی با بیان اینکه عملکرد ستاد تسهیلات نوروزی و اعضای ستاد از سوی دفتر نظارت بازرسی مورد ارزیابی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: 10 تیم دو نفره از تاریخ 25 اسفندماه سال گذشته تا 13 فروردین‌ماه سال جاری براساس وظایف و مأموریت‌های مسئولان ستاد نظارت‌های لازم را انجام دادند.

مدیرکل نظارت و بازرسی استانداری زنجان با اشاره به اینکه ارزیابی نقاط ضعف و قوت دستگاه‌های عضو ستاد از برنامه‌های این دفتر است، تصریح کرد: ‌در این ارزیابی‌ها وضعیت معابر درون شهری و برون شهری از نظر آسفالت مناسب، رعایت قیمت‌های مصوب، نظافت و جمع‌آوری زباله‌های عوارضی شهر زنجان، مسدود بودن برخی راه‌های روستایی تا سوم فروردین، دریافت کرایه بسیار بالا توسط مسافرکش‌های درون شهری و فروش میوه با قیمت بالا در میدان تره‌بار زنجان از جمله نظارت‌های صورت گرفته در استان زنجان است.

*کم‌محتوا بودن برخی برنامه‌های صدا و سیما از نظر مردم

وی با اشاره به اینکه کمبود نظارت بر نحوه فروش بلیت توسط نمایندگی‌ها از نقاط ضعف راه‌آهن شمال‌غرب بود، تصریح کرد: کم‌محتوا بودن برخی برنامه‌های صدا و سیما نیز از سوی مردم به سیستم سامد گزارش شده است.

علی‌اکبری یادآور شد: ضعف در رسیدگی  و نظارت بر غذاخوری‌های بین‌راهی، نبود پرسنل و راهنمایان مناطق گردشگری از نقاط ضعف اداره‌کل میراث فرهنگی محسوب می‌شود.

وی مراقبت نامناسب از وضعیت بهداشتی غذاخوری‌ها و رستوران‌ها، همکاری نکردن کارشناس بهداشت با تیم نظارت استان از نقاط ضعف دانشگاه علوم پزشکی استان دانست و گفت: عدم ارائه گزارش کامل به دبیرخانه ستاد و ضعف در چاپ و اطلاع‌رسانی در عنوان سال از نقاط ضعف اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

مدیرکل نظارت و بازرسی استانداری زنجان پاک‌سازی نامناسب حاشیه عوارضی زنجان به قزوین و زنجان به تبریز و عدم نظارت به مساجد بین‌راهی را از نقاط ضعف پایانه‌ها و حمل و نقل استان برشمرد و گفت: وضعیت بسیار نامطلوب برخی تابلوها راهنمایی در جاده‌های استان، وضعیت نامطلوب سطح راه‌های مواصلاتی استان از نقاط ضعف اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان است.

*ضعف در لکه‌گیری آسفالت و پاک‌سازی معابر زنجان

وی تجدید نکردن خط‌کشی خیابان‌ها، ترمیم نامناسب جداول و رنگ‌کاری، ضعف در لکه‌گیری آسفالت و پاک‌سازی معابر، بسته بودن برخی نمازخانه‌های زنجان را از نقاط ضعف شهرداری زنجان عنوان کرد و افزود: عدم نظارت بر نحوه فروش سوخت، کمبود پرسنل، عدم نظافت نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی جایگاه‌های سوخت از نقاط ضعف شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان بود.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول