اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بانک توسعه صادرات 92 درصد تسهیلات بخش صادرات یزد را پرداخت کرد

خبرگزاری فارس: رئیس شعبه یزد بانک توسعه صادرات استان یزد گفت: این بانک سال گذشته 641 میلیارد و 467 میلیون ریال معادل 92 درصد از مجموع کل تسهیلات بخش صادرات استان یزد را پرداخت کرده است.

بانک توسعه صادرات 92 درصد تسهیلات بخش صادرات یزد را پرداخت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد، حمیدرضا اردانی اظهار داشت: از این میزان 350 میلیارد و 246 میلیون ریال تسهیلات ارزی و بقیه ریالی است.

وی مجموع مانده تسهیلات ارزی و ریالی این بانک در سال گذشته را 789 میلیارد و 931 میلیون ریال بیان کرد و گفت: 163 هزار و 784 دلار خرید دین ارزی و 89 میلیارد و 871 میلیون ریال خرید دین ریالی را از دیگر فعالیت‌های بانک توسعه صادرات در استان یزد است.

اردانی گفت: اعتبارات اسنادی وارداتی و بروات بانک توسعه صادرات در سال گذشته 11 میلیون و 28 هزار دلار، حوالجات ارزی وارده 43 میلیون و 830 هزار دلار و حوالجات ارزی صادره 75 میلیون و 396 هزار دلار است.

وی عنوان کرد: 91 درصد صادرکنندگان نمونه استان یزد در سال گذشته را مشتریان بانک توسعه صادرات تشکیل می‌دهند.

رئیس شعبه یزد بانک توسعه صادرات استان یزد اضافه کرد: با توجه به بسته سیاسی و نظارتی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال 90، نرخ تسهیلات ریالی و پرداختی توسعه صادرات برای شرکت‌های تولیدی و صادراتی معادل 14 درصد و نرخ تسهیلات ارزی در بخش صادرات بین 4.5 تا شش درصد بوده است.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول