اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قیروکارزین خبر داد

ارائه تسهیلات به سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی قیروکارزین

خبرگزاری فارس: فرماندار قیروکارزین از آمادگی کامل شهرک صنعتی قیروکارزین برای واگذاری زمین و اعطای تسهیلات به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی خبر داد.

ارائه تسهیلات به سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی قیروکارزین

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عبدالحسن صمدنژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرک صنعتی قیروکارزین در زمینی به مساحت 80 هکتار  احداث شده و با اتمام پروژه‌های زیرساختی، در آینده‌ای بسیار نزدیک آماده واگذاری به متقاضیان صنعتگر داخلی و خارجی است.

وی با اشاره به مزایای استقرار در شهرک‌های صنعتی از قبیل استفاده آسان از زمین صنعتی دارای آب، برق، گاز، تلفن، شبکه فاضلاب و خیابان‌کشی اضافه کرد: اعطای سند و صورت مجلس تفکیکی ثبتی، پرداخت نقد و اقساط حق بهره‌برداری از تاسیسات، عدم اخذ استعلام‌های ادارات و دستگاه‌های دولتی، استفاده از سند زمین شهرک صنعتی به عنوان ضمانت برای دریافت تسهیلات بانکی، ایجاد ارزش افزوده زمین و تاسیسات، معافیت‌های مالیاتی و همچنین استفاده از انواع سرویس‌های رفاهی و خدمات فنی و مهندسی از جمله مزایای استقرار در شهرک‌های صنعتی است. 

صمدنژاد با بیان اینکه اجرای شبکه داخلی آب شهرک صنعتی به اتمام رسیده و پروژه جدول‌گذاری برای دفع آب‌های سطحی نیز در حال انجام است، تصریح کرد: پروژه احداث مخزن یک‌هزار متر مکعبی در شهرک صنعتی به اتمام رسیده و پروژه لوله‌گذاری شبکه آب داخلی شهرک صنعتی نیز در مراحل پایانی است.

فرماندار قیروکارزین ادامه داد: پروژه ساخت ساختمان نگهبانی شهرک در حال اجرا بوده و سایر فعالیت‌های عمرانی در این شهرک صنعتی رو به اتمام است که با بهره‌برداری کامل از این شهرک شاهد توسعه صنعتی قیروکارزین و ایجاد تولید، بهره‌وری و اشتغال هستیم.

این مقام مسئول افزود: در سال حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی تمام تلاش خود را برای حمایت از صنعتگران و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای تحقق این شعار راهبردی در راستای توسعه شهرستان و رونق تولید در کشور بیشتر از گذشته به کار می‌بندیم.

صمد نژاد در پایان ابراز داشت: این شهرک صنعتی در آینده در بخش‌هایی مانند صنایع نساجی، سلولزی، صنایع غذایی، الکتریکی، بهداشتی، شیمیایی، فلزی و کانی غیرفلزی و ظروف یک‌بار مصرف فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول