اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری خبر داد

حضور نخبگان چهارمحال و بختیاری در جشنواره ملی علم تا عمل

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری از حضور نخبگان این استان در جشنواره ملی علم و عمل در تاریخ پنجم لغایت هشتم شهریورماه سال‌جاری در تهران خبر داد.

حضور نخبگان چهارمحال و بختیاری در جشنواره ملی علم تا عمل

خداداد پیرعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: جشنواره علم تا عمل از سوی معاونت علم و فناوری در تاریخ پنجم لغایت هشتم شهریور سا‌ل جاری در تهران برگزار می‎شود.

وی مهلت ثبت‌نام نخبگان استان در این جشنواره را از تاریخ یکم لغایت 31 تیرماه جاری اعلام کرد و گفت: داوطلبان می‌توانند به سایت بنیاد نخبگان مراجعه و تا پایان مهلت ثبت‌نام اختراع خود را درج کنند.

پیرعلی با اشاره به تعداد طرح‌های ارسالی در سال گذشته از سوی نخبگان استان به این جشنواره، افزود: در سال 90 از مجموع 30 اثر دریافتی 25 طرح به تهران ارسال شد و در سال‌جاری نیز در مجموع 25 طرح به این جشنواره ارسال می‎‌شود.

رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بر این اساس، این 25 طرح ابتدا در استان پیش‌داوری و بررسی شده و پس از ارزیابی مقدماتی برای ارزیابی نهایی به این جشنواره ارسال خواهند شد.

وی اضافه کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته هر اختراعی مجوز ورود به این جشنواره را دارد و الزامی نیست که ثبت اختراع انجام شده باشد.

پیرعلی تصریح کرد: برهمین اساس هر اختراع جدیدی که به مرحله‌ای رسیده باشد که قابلیت ارائه داشته باشد مجوز شرکت در این جشنواره را دارد، با توجه به اینکه این موضوع یکی از دلایلی است که بسیاری از افراد تردید دارند که آیا می‌توانند در این جشنواره ثبت‌نام کنند یا خیر با این اعلام عمومی برای این دسته از نخبگان رفع ابهام خواهد شد.

انتهای پیام/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول