اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اندیمشک:

شهید مطهری الگوی فرهنگی و علمی جامعه است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: شهید مطهری الگوی موفقی برای فعالان عرصه فرهنگ و علم در ایران است.

شهید مطهری الگوی فرهنگی و علمی جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک حجت الاسلام سعید علی‌پور پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از معلمان این شهرستان اظهار داشت: شناخت صحیح شهید مطهری واجبی است که برعهده همه فعالان عرصه فرهنگ و علم قرار دارد و باید در این باره تلاش کنند.

وی افزود: شهید مطهری اسوه‌ بزرگ عرصه علم و بصیرت است و باید این دانشمند قرن را بیشتر شناخت و آثار ارزشمند این استاد فرزانه را معرفی کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک خاطر نشان کرد: بزرگداشت معلم در واقع تجلیل از علم و عمل است و معلمان مصداق واضح این معنا هستند.

وی با اشاره به اینکه باید جایگاه شهید مطهری در جامعه تبیین شود، افزود: جامعه اسلامی به شناخت این دانشمندان بزرگ نیاز دارد.

علی‌پور تأکید کرد: معلم وقتی می‌تواند در جامعه تأثیر گذار باشد که ابتدا خودسازی کرده باشد و این دقیقا شیوه معلمان بزرگ تاریخ یعنی انبیاء الهی است.

وی افزود: ارج نهادن به جایگاه معلم از واجبات اخلاقی و انسانی است و در این مسیر لازم است از سنین کوچکی تعالیم صحیحی به فرزندان ارائه کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک تصریح کرد: شهید مطهری نماد علم و معرفت است و باید تمام کسانی که در وادی علم و دانش گام برمی‌دارند، این علامه شهید را به عنوان پرچمدار عرصه فرهنگ، الگوی خود قرار دهند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول