اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت گچساران:

شهید مطهری موانع را در آرمان‌گرایی کنار زد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت گچساران گفت: شهید مطهری موانع را در آرمان‌گرایی کنار زد و این مهم در آثار وی به طور کامل مشهود است.

شهید مطهری موانع را در آرمان‌گرایی کنار زد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران ظهر امروز مراسم تقدیر از اعضای هیئت رئیسه و هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران به مناسبت هفته معلم و با حضور فرماندار گچساران، جمعی از مسئولان دانشگاهی و هیئت رئیسه و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

* شهید مطهری مبدع، مبتکر، شارع و منتقد بود

امام جمعه موقت گچساران و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران ضمن گرامیداشت هفته معلم و یاد و خاطره شهدای فرهنگی گچساران، توجه به امور فرهنگیان را به عنوان یکی از مؤثرترین اقشار جامعه لازم و ضروری عنوان کرد.

حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده با اشاره به خصوصیات و ویژگی‌های استاد شهید مرتضی مطهری، ایشان را یک مبدع، مبتکر، شارع و منتقد دانست.

وی افزود: انتقاد ایشان به روحانیت به شکلی است که اگر توسط شخصی غیر از ایشان عنوان می‌شد شاید مورد هجمه‌های فراوان قرار می‌گرفت.

خواجه‌زاده ابراز داشت: تنوع در آثار این استاد شهید با ارائه آثاری برای کودکان، نوجوانان، جوانان و روحانیون موج می‌زند.

این مقام دینی و علمی گچساران تصریح کرد: شهید مطهری در ادبیات، فلسفه و تاریخ نیز آثار ارزشمندی را خلق کرده که در دوره معاصر برای معرفی اسلام ناب محمدی، بی‌نظیر است.

* شعار سال 91 سرلوحه برنامه‌های علمی و آموزشی باشد

امام جمعه موقت گچساران با اشاره به نامگذاری سال 91 با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: اساتید دانشگاهی و معلمان باید توجه ویژه‌ای به تحقق شعار امسال از خود نشان دهند.

خواجه‌زاده سرلوحه قرار دادن شعار امسال توسط معلمان و اساتید دانشگاهی و علمی را گام اساسی در راستای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی دانست.

به گزارش فارس در پایان این مراسم با حضور فرماندار، امام جمعه موقت و اعضای هیئت رئیسه از اعضای هیئت علمی برتر دانشگاه آزاد اسلامی گچساران تجلیل و هدایایی به آنها اهدا شد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول