اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع):

افکار شهید مطهری به حلقه‌های تربیتی ارائه شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) گفت: شهید مطهری الگویی بی‌بدیل برای همه مقاطع تحصیلی و سن‌ها است و باید اندیشه‌های این شهید در حلقه‌های تربیتی بررسی شود.

افکار شهید مطهری به حلقه‌های تربیتی ارائه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمدعلی مختاران پیش از ظهر امروز در همایش فرهنگیان برگزیده بسیجی که در سالن همایش خانه علوم و فنون استان قم برگزار شد اظهار کرد: شما فرماندهان با وجود همه مشکلات توانستید پرچم بسیج و شهدا را در رده، واحد مقاومت و مسئولیت خود به بهترین شکل حفاظت کنید.

وی خاطر نشان کرد: شما به عنوان موتور محرکه بسیج در ناحیه و استان نقش ایفا کردید و نقش شما بسیار سازنده است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) با اشاره به نقش ممتاز معلمان آمادگی دفاعی گفت: نقش این معلمان کمتر از فرماندهان واحدهای مقاومت نیست.

وی خاطر نشان کرد: در جنگ امروز نقش معلمان در دفاع بی‌بدیل است و اگر معلمان شرایط و وضعیت کنونی را درک کنند و به وظایف خود در بعد نرم، نیمه سخت و سخت عمل کنند دیگر دغدغه‌ای نداریم.

مختاران با بیان اینکه 30 هزار دانش‌آموز در استان قم درس آمادگی دفاعی را در سال گذشته پشت سر گذاشتند عنوان داشت: اگر این دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت در این درس آشنا شوند بدون تردید دیگر مشکلی نداریم زیرا آنها نماینده‌ای در سطح مدرسه، خانه و محله خود هستند.

وی با تاکید بر شناخت اولویت‌ها گفت: باید در راستای تحقق منویات رهبری در نامگذاری سال تلاش کرده و نباید از آن غفلت کنیم.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) خاطر نشان کرد: لازم است توجه جدی به فرمان‌های ایشان در نامگذاری سال داشته باشیم، فرمان مقدس جهاد در سال گذشته صادر شد، ولی گزارش عملکردها در این زمینه قابل توجه نیست.

وی تاکید کرد: باید الگوها را برای جوانان و نوجوانان در زمینه رفتار با خانواده، مطالعه و درس، فرهنگ ایثار و شهادت و آسیب‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مشخص کنید، زیرا دانش‌آموزان ما الگوهای مناسب را نمی‌شناسند.

مختاران با بیان اینکه شهدا بهترین الگوها هستند گفت: دانش‌آموزان باید به شهدا نزدیک شوند تا از آنها الگو بپذیرند.

وی با اشاره به شهید عبدالله میثمی به عنوان شهید شاخص سپاه گفت: این شهید در دوران طاغوت با تحمل شکنجه‌ها توانست فرد کمونیست هم‌سلولی خود را به اقامه نماز تشویق کند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) خاطر نشان کرد: نگاه تمام فرماندهان به شماست و باید الگوها را به دانش‌آموزان و فرهنگیان به بهترین شکل معرفی کنید.

وی از استاد مطهری به عنوان یکی از الگوهای شاخص ذکر کرد و افزود: این فرد الگویی بی‌بدیل برای همه مقاطع تحصیلی و سن‌ها است بنابراین باید بررسی شود تا چه اندازه در حلقه‌های صالحین با اندیشه‌های وی آشنا هستند.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول