اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم:

اعزام دبیران تشکل‌های قم به همایش اندیشه‌های شهید مطهری

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از اعزام دبیران سازمان‌های مردم نهاد این استان به همایش اندیشه‌های شهید مطهری خبر داد.

اعزام دبیران تشکل‌های قم به همایش اندیشه‌های شهید مطهری

روح‌الله رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی را در راستای بروز استعدادها و توانمندی‌های جوانان استان قم در نظر داریم که بر اساس اولویت انجام می‌شوند و یکی از آنها اعزام دبیران سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه شهید مطهری به همایش اندیشه‌های شهید مطهری خواهد بود.

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: بر این اساس هفت نفر از دبیران سازمان‌های مردم نهاد جوان فعال در زمینه اندیشه‌های استاد شهید مطهری به همایشی که توسط وزارت ورزش و جوانان از روز چهارشنبه به مدت سه روز تا جمعه بیست و دوم اردیبهشت ماه در شهر شیراز برگزار خواهد شد، اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: در این همایش دبیران سازمان‌های مردم نهاد جوان فعال که از استان‌های مختلف کشورمان در همایش حضور خواهند یافت، تجربیات خود را در این زمینه بیان کرده و در کارگاه‌های ویژه‌ای که پیش‌بینی شده شرکت می‌کنند.

رمضانی در ادامه از برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت ویژه جوانان استان قم خبر داد و بیان داشت: با برنامه‌ریزی این معاونت، دوره‌های آموزشی کوتاه مدت در زمینه‌های مختلف کامپیوتر، امداد و نجات، فیلمنامه‌نویسی، تئاتر و هنر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های سازمان مردم نهاد مترجمان فرهیخته در این خصوص بیان داشت: این تشکل با هماهنگی معاونت جوانان برنامه‌ریزی‌های لازم را به منظور برگزاری این دوره‌های آموزشی با همکاری سازمان‌های مردم نهاد ایمن گستر، فینانو، دوستداران اهل‌بیت(ع) و خانه طراوت انجام داده است.

رمضانی با بیان اینکه جوانان علاقمند می‌توانند به دفتر این تشکل واقع در فرهنگسرای جوان مراجعه کنند افزود: بر این اساس تا پایان اردیبهشت مراحل ثبت‌نام از جوانان استان انجام خواهد شد و این عزیزان در دوره‌های آموزشی مربوطه شرکت خواهند کرد.

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم خاطر نشان کرد: در بخش فرهنگی نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم و بر این اساس دبیران فعال سازمان‌های مردم نهاد جوان استان روز جمعه به نمایشگاه بین‌المللی کتاب اعزام خواهند شد.

رمضانی ادامه داد: این معاونت در نظر دارد به منظور ترغیب جوانان به کتاب و کتابخوانی و شرکت در بزرگ‌ترین همایش فرهنگی کشور دبیران فعال سمن‌ها را به نمایشگاه اعزام کند و در همین راستا با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بن خرید کتاب در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول