اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات برتر صورت گرفت

برگزاری همایش شهید مطهری در سنندج

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ گرامیداشت شهید مطهری با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و موسسه که‌ژوان با معرفی نفرات برتر برگزار شد.

برگزاری همایش شهید مطهری در سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج این همایش با سه موضوع آسیب‌شناسی بصیرت دینی از دیدگاه استاد مطهری، موضوع شناسی آثار مطهری و حکایات و داستان‌های معلم و علم آموزی در آثار شهید مطهری، سه شنبه شب در سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان کردستان برگزار شد.

مدیر موسسه که‌ژوان در ابتدا به نحوه برگزاری این همایش اشاره و اظهار کرد: در راستای برگزاری این همایش در رابطه با سه موضوع یاد شده 52 مقاله مختلف به دبیرخانه این موسسه ارسال شد.

شهریار رحیمی افزود: با بازخوانی 52 مقاله مذکور 19 مقاله به مرحله داوری راه یافتند و مورد ارزیابی هیئت داوران در بخش‌های ذکر نام، تقسیم‌بندی، پردازش محتوا، نتیجه و پیشنهادات و استفاده از منابع قرار گرفت و در مجموع 50 امتیاز برای هر مقاله در نظر گرفته شده بود.

به گفته وی، در بین 19 مقاله راه یافته به مرحله ارزیابی داوران 10 مقاله به ترتیب به عنوان مقاله‌های برتر معرفی شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان در ادامه این همایش به فرا رسیدن سومین سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان اشاره کرد و یادآور شد: در این ایام که ایام خجسته‌ای است اداره کل ورزش و جوانان به نوبه خود برنامه‌های بخصوصی را در نظر دارد.

به گفته فرهاد عبداللهی، برگزاری همایش‌های بزرگ پیاده‌‌روی خانوادگی در شهرستان‌های استان، میزبانی دومین جشنواره بین‌المللی بازی‌های بومی و محلی با حضور چهار استان عراق، میزبانی و برگزاری مسابقات کشوری سوارکاری‌، میزبانی مسابقات کاراته غرب کشور و تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران برتر استان از جمله برنامه‌های این اداره کل است.

وی در پایان از سفر مقام معظم رهبری به کردستان به عنوان یک سفر تاریخی و پر خیر و برکت یاد کرد و افزود: اختصاص 67 پروژه ورزشی با اعتباری بیش‌ از 13 میلیارد تومان با اختصاص100درصدی اعتبار از جمله مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان است که تاکنون هر کدام از این پروژه‌ها بیش از 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول