اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس موسیقی انجمن کرمانشاه:

حضور لطفی رشد‌ و‌ تکاپو را در کالبد هنر موسیقی کرمانشاه ایجاد کرد

خبرگزاری فارس: رئیس موسیقی انجمن کرمانشاه گفت: حضور گرم و صمیمانه استاد محمدرضا لطفی فرصت دوباره‌ای برای نواندیشی و رشد و تکاپو در کالبد هنر موسیقی دیارمان فراهم آورد.

حضور لطفی رشد‌ و‌ تکاپو را در کالبد هنر موسیقی کرمانشاه ایجاد کرد

شهاب متقی‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، ضمن تقدیر و تشکر از همشهریان برای استقبال از کنسرت محمد‌رضا لطفی اظهار کرد: نهم و دهم تیرماه، سالن انتظار کرمانشاه به انتظار سالیان هنردوستان و هنرمندان عرصه موسیقی این دیار پاسخ داد.

متقی‌فر افزود: حضور گرم و صمیمانه استاد محمدرضا لطفی فرصت دوباره‌ای برای نواندیشی و رشد و تکاپو درکالبد هنر موسیقی دیارمان فراهم آورد.

رئیس انجمن موسیقی کرمانشاه با اشاره به استقبال خوب مردم کرمانشاه ادامه داد: استقبال کرمانشاهیان فهیم از این کنسرت دو روزه نشان داد کرمانشاه همچنان بستر مناسبی برای عرضه دستاوردهای هنری است.

وی تصریح کرد: این استقبال بی‌نظیر همشهریان رسالت و مسئولیت متولیان فرهنگ و هنر این استان را سنگین‌تر می‌کند تا پتانسیل‌های هنری را بیش‌ از پیش شناسایی کرده و به منصه ظهور برسانند.

متقی‌فر با بیان اینکه انجمن موسیقی کرمانشاه ضمن قدردانی از حضور پرشور و منظم مردم هنردوست، از تمامی دوستداران هنر و اندیشه کرمانشاه که به هرنحوی در برگزاری شایسته این برنامه ما را یاری دادند تشکر و قدردانی می‌کند، گفت: امید است که گذر ایام برشکل‌گیری هرچه بیشتر و بهتر چنین رخدادهایی بیفزاید.

انتهای پیام/خ30/ف4004

                                                                                                                               

 

                                                                                                                      

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول