اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهر‌ماه امسال برگزار می‌شود

جشنواره ملی موسیقی مقاومت و همایش بین‌المللی علمی پژوهشی امام رضا(ع)

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: مهرماه سال‌جاری چهارمین جشنواره ملی موسیقی مقاومت و همایش بین‌المللی علمی پژوهشی امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

جشنواره ملی موسیقی مقاومت و همایش بین‌المللی علمی پژوهشی امام رضا(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد آفتابی امروز در نشست خبری که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد ضمن معرفی برنامه‌های اجرایی حوزه فرهنگ و هنر سال 91، اظهار کرد: دبیرخانه جشنواره شهر نبوی که به‌صورت شعر کردی و فارسی است در کرمانشاه افتتاح خواهد شد.

آفتابی با اشاره به جشنواره‌های مهم امسال در کرمانشاه ادامه داد: جشنواره تئاتر مرصاد، جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها، همایش تجلیل از مفاخر اهل‌سنت‌، همایش فرهنگی هنری شادی و نشاط از جمله همایش‌ها و جشنواره‌های مهمی هستند که در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد. 

وی افزود: جشنواره سراسری سرودها و نغمه‌های قرآنی، جشنواره خوشنویسی آیت‌الله نجومی ویژه طلاب و روحانیون سراسر کشور برگزاری همایش ملی‌، هفت جلد کتاب در زمینه کرمانشاه‌شناسی، جشنواره منطقه‌ای مد و نمایشگاه لباس ایرانی و جشنواره کشوری عکس نماز و حجاب از دیگر برنامه‌های فرهنگی امسال هستند.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه کشوری کتاب در آبان و آذرماه سال 91 در کرمانشاه خبر داد.

آفتابی با بیان بزرگداشت سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه در تاریخ 20 مهر‌ماه سال 90 تصریح کرد: مهرماه امسال به منظور سالگرد سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه برنامه‌های ویژه‌ای برگزار خواهد شد، از جمله چاپ کتاب با محتوای عکس‌، خبر و گزارش از سفر ایشان به استان خواهد بود.

وی تامین اعتبار احداث نگارخانه‌های متعدد، پیگیری و عملیات ساخت نگارخانه شهید آوینی، احداث چهار مجتمع فرهنگی هنری در استان، تکمیل 10 باب کتابخانه روستایی و تجهیز کتابخانه امیرکبیر کرمانشاه را از سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری اعلام کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به غیرفعال بودن سینما استقلال ادامه داد: با مالک آن در حال رایزنی هستیم و قصد داریم از این مکان فقط در زمینه فرهنگی استفاده کنیم.

آفتابی در پایان زمان برگزاری چهارمین جشنواره ملی موسیقی مقاومت و همایش بین‌المللی علمی پژوهشی امام رضا(ع) را مهرماه سال‌جاری اعلام کرد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول