اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن موسیقی کرمانشاه:

موسیقی کرمانشاه ظرفیت ایفای نقش کشوری را دارد

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن موسیقی کرمانشاه گفت: هدف انجمن، نگاه ویژه به کیفیت اجرای موسیقی است و موسیقی کرمانشاه ظرفیت ایفای نقش کشوری خود را دارد.

موسیقی کرمانشاه ظرفیت ایفای نقش کشوری را دارد

شهاب متقی‌فر در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه با اشاره به سیاست اصلی انجمن موسیقی استان اظهار کرد: ارتقای سطح کیفی موسیقی استان هدف و سیاست انجمن موسیقی است که از ابتدای سال با برگزاری همایش و برنامه‌ها تلاش خود را در این راستا انجام داده‌ایم.  

متقی‌فر افزود: انجمن موسیقی استان کرمانشاه برای بهره‌گیری از توانایی علمی اساتید برجسته و برای رشد موسیقی استان از هنرمندان و بزرگان عرصه موسیقی دعوت به عمل می‌آورد.

وی با اشاره به توانایی‌ استعدادها و پتانسیل‌های بالای کرمانشاه برای رشد موسیقی گفت: اگر توانایی‌ها و استعدادها در مسیر درست هدایت شود موسیقی کرمانشاه می‌تواند به همان نقشی که در ده‌های گذشته در کشور داشته است برسد و بار دیگر اوج بگیرد.

رئیس انجمن موسیقی کرمانشاه ادامه داد: انجمن استان با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از محمد‌رضا لطفی برای اجرای موسیقی سنتی " بداهه نوازی" در 9 تا 10 تیر‌ماه دعوت کرده است.

وی لطفی را سرمایه هنری کشور خواند و تصریح کرد: لطفی شخصیتی مثبت است که همواره از موسیقی سنتی دفاع می‌کند.

متقی‌فر با اشاره به اینکه هدف انجمن، نگاه ویژه به کیفیت اجرای موسیقی است خاطرنشان کرد: برای اجرای کنسرت لطفی سالن انتظار را انتخاب کرده‌ایم تا حداقل استانداردها از جمله فضای مناسب برای مردم و ویژگی‌های صوتی و نوری مطلوب رعایت شود.

رئیس انجمن موسیقی کرمانشاه در پایان با بیان اینکه بلیط‌‌های اجرای کنسرت در همان روز اول به فروش رفت گفت: تالار انتظار ظرفیت 600  نفر را دارد و قطعا اگر ورزشگاهی را نیز برای اجرای موسیقی لطفی انتخاب می‌کردیم این مکان از مردم و علاقمندان به موسیقی پر می‌شد اما هدف انجمن، نگاه ویژه به کیفیت اجرای موسیقی است تا مردم و هنرمندان از اجرای آن لذت ببرند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول