اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان خبر داد

ساخت یادمان میرزا کوچک جنگلی در ماسال

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان از ساخت یادمان میرزا کوچک جنگلی در ماسال خبر داد.

ساخت یادمان میرزا کوچک جنگلی در ماسال

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، مهدی سعادتی در سومین سفر شهرستانی مسئولان دستگاه‌های اجرایی گیلان در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: لذت و شیرینی انجام وظیفه در سفرهای شهرستانی بسیار وسیع است و از عبادت‌های بزرگ محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم باید با تمام وجود حضور مسئولان را در کنار خود احساس کنند، افزود: مسئولان باید برای برطرف کردن مشکلات مردم تلاش ویژه داشته باشند.

سعادتی نگاه ملت ایران به امام عصر (عج) را ویژه خواند و تصریح کرد: منتظر واقعی امام زمان (عج) باید خود را ارزیابی کرده و امام‌شناس باشد.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه مردم ایران نسبت به دین وفادار هستند، خاطرنشان کرد: مردم برای اطاعت از اوامر مقام معظم رهبری و حفظ دین با اقتدار ایستاده‌اند.

وی به زمینه‌های تاریخی ماسال اشاره کرد و گفت: ماسال مردمی ولایتمدار دارد و بقعه‌های متعددی در این شهرستان وجود دارد.

سعادتی با اشاره به نقاط بکر گردشگری در ماسال، ادامه داد: باید از توانمندی‌های ماسال استفاده بهینه کرد.

استاندار گیلان تولید ملی را نیازمند سرمایه‌گذاری ویژه دانست و بیان کرد: ماسال از قابلیت‌های گردشگری بسیاری برخوردار است اما شهرک صنعتی این شهرستان رونق ندارد.

وی بر جبران عقب‌ماندگی‌های ماسال تاکید کرد و یادآور شد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید راهبرد کاربردی و عملیاتی داشته باشند.

سعادتی، جبران بعضی از عقب‌ماندگی‌های ماسال را خروجی سفرهای شهرستانی عنوان کرد و افزود: تنها 47 کیلومتر از 176 کیلومتر راه روستایی ماسال آسفالت است.

استاندار گیلان خواستار اولویت‌بندی فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی شد و اذعان کرد: 99 درصد خانوارهای روستایی ماسال از نعمت برق برخوردارند.

وی از برق‌رسانی مسیر ییلاقی ماسال خبر داد و تصریح کرد: 43 درصد شهرستان ماسال گازرسانی شده است.

سعادتی با بیان اینکه امسال به 14 روستای ماسال گازرسانی ‌می‌شود، گفت: آب شرب مناطق روستایی در اولویت برنامه‌ها در ماسال است.

استاندار گیلان از ساخت یادمان میرزا کوچک جنگلی در ماسال خبر داد و بیان کرد: زمین احداث یادمان میرزا کوچک جنگلی تهیه شده است.

وی با اشاره به تامین چوب مورد نیاز هنرمندان صنایع چوب‌تراشی در ماسال و دیگر نقاط گیلان، اظهار کرد: 120 میلیون تومان برای تجهیز دفتر امام جمعه ماسال در نظر گرفته شده است.

سعادتی، تهیه دو قطعه زمین برای ایجاد دانشگاه‌های پیام نور و آزاد اسلامی در ماسال را از دیگر مصوبات جلسه شورای اداری این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول