اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آمل؛

طرح رفاهی پارک میرزا کوچکخان بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: طرح توسعه خدمات رفاهی در پارک میرزا کوچک خان جنگلی شهرستان آمل وابسته به شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت مازندران به بهره‌برداری رسید.

طرح رفاهی پارک میرزا کوچکخان بهره‌برداری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، فرماندار آمل صبح امروز در پارک جنگلی میرزا کوچک خان جنگلی واقع در جاده هراز با اشاره به اینکه این مسیر یکی از مهم‌ترین مسیرهای ترددی در کشور به شمار میرود، اظهار داشت: جذب توریست و گردشگر در این منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های شهرستان آمل به شمار میرود.
یدالله اکبرزاده با تاکید بر اینکه باید همه مسئولان نگاه توسعه‌ای به مناطق مختلف داشته باشند، تصریح کرد: باید از همه امکانات برای توسعه شهرستان بهره‌ گرفت.
وی با اعلام اینکه محیط طبیعی مازندران شرایط مساعدی برای تجهیز امکانات دارد، گفت: بهره‌گیری از این طبیعت زیبا نباید با تخریب آن همراه باشد.
فرماندار آمل با اشاره به اینکه در پارکهای جنگلی مازندران فضایی مناسب برای اسکان مسافران وجود دارد، ابراز داشت: با اتمام چهاربانده کردن محور هراز حضور مسافران در این منطقه افزایش مییابد و این افزایش موجب نیاز به امکانات برای مسافران میشود.
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان مازندران نیز در این مراسم با اشاره به اینکه با افتتاح این طرح افق‌های بلندتری برای سرمایه‌گذاری در این مجموعه در نظر گرفته شده، عنوان کرد: پارک میرزا کوچک خان جنگلی آمل از 27 اسفندماه سال گذشته به این شرکت واگذار شده است.
عسگر توکلی با بیان اینکه از طریق شرکت‌های زیر‌پوشش این مجموعه برای 2 میلیون عضو این شرکت و 201 سهامدار آملی سود اقتصادی تامین میشود، افزود: ارائه خدمات ارزان‌قیمت و با کیفیت در این مجموعه در نظر گرفته شده تا با ارائه خدمات برای جذب گردشگر نیز مورد استفاده قرار گیرد.
وی با تاکید بر اینکه برای ساخت چایخانه و مجموعه فست‌فود این پارک 400 میلیون ریال هزینه شده، اضافه کرد: مازندران دارای بیشتر مسافر در سطح کشور است که این افزایش گردشگر با افزایش معضلاتی چون زباله و ترافیک همراه است.
به گفته وی با ایجاد شرایط اقتصادی از طریق ارائه خدمات میتوان برخی هزینه‌های تحمیل شده مسافران را کاهش داد.
توکلی با اشاره به اینکه سایت تیراندازی این مجموعه نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفته، اذعان داشت: برای دوره‌های آینده ساخت مجموعه تیروکمان و ورزش‌های دیگر نیز برنامه‌ریزی شده است.
انتهای ‌پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول