اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌حاشیه‌های نخستین همایش طراحی پوستر میرزا کوچک

خبرگزاری فارس: اهدای مدال‌های رنگی در نخستین همایش طراحی پوستر میرزا کوچک‌خان جنگلی به برگزیدگان‌ از حاشیه‌های این مراسم بود‌.

‌حاشیه‌های نخستین همایش طراحی پوستر میرزا کوچک
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نخستین همایش طراحی پوستر میرزا کوچک خان جنگلی عصر امروز در آستانه نودمین سالروز شهادت میرزا کوچک در تالار وارش رشت برگزار شد.
 
-صدا و سیمای مرکز گیلان در برگه‌ها و بروشورهای توزیعی به عنوان همکار برگزاری همایش معرفی شده بود ولی مدیر فعال این رسانه از غایبان این همایش بود.
 
-رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت یکی از سخنرانان این مراسم بود که فریادهای او هنگام سخنرانی و پخش صدای بلند این مسئول در سالن حاضران را کلافه کرده بود.
 
-حسن کربلایی دبیر حزب مؤتلفه گیلان از مهمانان ویژه همایش بود و برخی از چهره‌های اصولگرای استان نیز در این همایش حضور داشتند.
 
-اسماعیل حاجتی فرزند شهید خلبان حاجتی با لباس و گریم میرزا کوچک خان جنگلی دقایقی از گفته‌ها و نصایح میرزا را برای مردم اجرا کرد. 
 
-بخشی از فیلم میرزا کوچک‌خان که نشانه مظلومیت و دشمن ستیزی وی بود در این همایش پخش شد که بسیاری از حاضران را در نودمین سال شهادت میرزا محزون کرد.
 
-بیش از 10 عکاس و خبرنگار مسئولیت رسانه‌ای این همایش را به‌عهده داشتند و تعدادی از مهمانان مراسم از شهرستان‌های مختلف گیلان در این همایش شرکت کرده بودند.
 
-بن‌های رایگان خرید نرم‌افزار جامع انقلاب جنگل بین شرکت کنندگان در این همایش توزیع شد.
 
-دو جلد کتاب «سردار شهید جنگل» و «صدای فاطمی فدک» نیز در این همایش توزیع و از سه برگزیده فرهنگی نیز تجلیل شد.
 
-تعداد 140 پوستر در نخستین فراخوان طراحی پوستر میرزا کوچک خان جنگلی حضور داشتند که از 13 استان و سه کشور خارجی آثار خود را ارسال کرده بودند.
 
-نماینده هیئت داوران این فراخوان یکی از کارشناسان نرم‌افزار بود و به نظر برخی کارشناسان بهتر است در فراخوان‌های بعدی از کارشناسان گرافیک و هنری در این حوزه استفاده شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول