اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به مناسبت نودمین سالگرد شهادت میرزا؛

پوستر میرزا کوچک طراحی می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر مسابقه طراحی پوستر میرزا کوچک خان جنگلی از ارسال افزون بر 60 اثر ارسال به این دبیرخانه خبر داد و گفت: طراحی پوستر میرزا کوچک به مناسبت نودمین سالگرد شهادتش به مسابقه گذاشته است.

پوستر میرزا کوچک طراحی می‌شود
مقداد داداشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به طراحی پوستر میرزا کوچک در گیلان اظهار داشت: فراخوان نخستین مسابقه طراحی پوستر به مناسبت نودمین سالروز شهادت میرزا کوچک خان جنگلی منتشر شده است.
وی موضوع آثار ارسالی را در زمینه‌های «نهضت جنگل در آینه نهضت حسینی (ع)»، «میرزا و استکبار ستیزی» و «نهضت جنگل و احیای عزت انسانی» باشد، تصریح کرد: میرزا و شهادت‌طلبی، نهضت جنگل، حرکتی انقلابی و اسلامی و نهضت جنگل و انسان‌دوستی از دیگر موضوعات این مسابقه است.
این مسئول اذعان داشت: آثاری که در قالب یکی از موضوعات عنوان شده ارائه شود، نسبت به آثار با موضوع آزاد از اولویت برخوردار هستند.
وی، آخرین مهلت ارسال آثار طراحی به دبیرخانه مسابقه را پایان ساعت اداری روز سوم آذر امسال عنوان کرد و افزود: آثاری که پس از این تاریخ ارسال شوند در مسابقه شرکت داده نمی‌شوند و مهلت ثبت نام و شرکت در مسابقه تمدید نمی‌شود.
داداشی با بیان اینکه آثار ارسالی باید در قطعه 50 در 35سانتی‌متر و با پسوند JPG یا TIFF طراحی شوند، خاطرنشان کرد: آثار ارسالی به هیچ عنوان مسترد نمی‌شود و مجمع در نشر آنها آزاد است.
به گفته وی، آثار ارسالی به مسابقه طراحی پوستر میرزا کوچک خان جنگلی نباید در هیچ مسابقه‌ای شرکت کرده و یا در مجموعه‌ای چاپ شده باشند و هیچ محدودیتی در تعداد آثار ارسالی به مسابقه برای افراد وجود ندارد.
دبیر مسابقه و طراحی پوستر میرزا کوچک یادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه طراحی یادمان میرزا کوچک خان جنگلی می‌توانند آثار خود را به رایانامه guilanweb@yahoo.com ارسال کرده و کد رهگیری دریافت کنند.
وی تصریح کرد: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را در قالب لوح فشرده از طریق آدرس پستی، گیلان، رشت، میدان مصلی، بلوار امام خمینی (ره)، مقابل رستوران خانواده، مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد روابط عمومی ارسال کنند.
داداشی با اشاره به اینکه پس از انجام داوری، سه اثر به عنوان آثار طلایی، سه اثر به عنوان آثار نقره ای و سه اثر به عنوان آثار برنزی انتخاب می‌شوند، افزود: به آثار طلایی، نقره‌ای و برنزی به ترتیب مبلغ 2 میلیون و 500 هزار ریال، یک‌میلیون و 500 هزار ریال و 750 هزار ریال به همراه لوح تقدیر و تندیس جشنواره تعلق می‌گیرد.
وی درباره تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه مذکور یادآور شد: تاکنون بیش از 60 اثر ارسال به دبیرخانه نخستین مسابقه طراحی پوستر میرزا کوچک خان جنگلی ارسال شده است.
به گفته این مسئول، برگزاری همایش و برپایی نمایشگاه آثار پوستر میرزا کوچک خان در 10 آذر امسال در سالن اجتماعات بانک صادرات رشت است.
وی افزود: همچنین نمایشگاه مجازی نیز به مدت دو هفته در سایت نگارخانه ایرانی به آدرس www.negarkhaneh.ir قابل دید عموم است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول