اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار زنجان خبر داد

پیش‌بینی 2 هزار پروژه عمران روستایی طی سال جاری در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون استاندار زنجان گفت: برای سال جاری 2 هزار و 71 پروژه عمرانی روستایی در استان زنجان پیشنهاد شده است.

پیش‌بینی 2 هزار پروژه عمران روستایی طی سال جاری در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی ظهر امروز در هفدهمین جلسه ستاد عمران روستایی و مهاجرت معکوس استان زنجان اظهار داشت: در سال گذشته یک هزار و 972 پروژه در ستاد عمران روستایی مصوب شده بود.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های سال گذشته با اعتباری بالغ بر 474 میلیارد تومان تعریف شده بودند، خاطر نشان کرد: به صورت میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها 75 درصد برآورد شده است.

معاون استاندار زنجان با بیان اینکه تعداد پروژه‌های به پایان رسیده در سال گذشته یک هزار و 137 پروژه است، اضافه کرد: با توجه به کمبودهایی که در زمینه اعتبارات وجود داشت و با توجه به تخصیص 80 درصدی اعتبارات در سال گذشته اجرای این حجم از پروژه‌ها با هدف توسعه و عمران روستایی اقدام بی‌سابقه‌ای در استان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در مجموع در سال جاری نیز 2 هزار و 71 پروژه در بخش عمران روستایی پیشنهاد شده است، ادامه داد: اعتبارات پیش‌بینی شده برای این پروژه‌ها 434 میلیارد تومان است.

کریمی با بیان اینکه در حال حاضر دو دستگاه اجرایی برنامه‌ای را برای سال جاری اعلام نکرده‌اند، تصریح کرد: 522 پروژه از پروژه‌های سال جاری نیز جز طرح‌های نیمه‌تمام سال گذشته است که به سال جاری منتقل شده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع یک هزار و 549 پروژه جدید برای سال جاری پیش‌بینی شده است، یادآور شد: تصویب نهایی پروژه‌ها بستگی به توزیع اعتبارات دارد که از محل منابع ملی، استانی و تسهیلات بانکی و سایر منابع متفرقه تامین می‌شود.

معاون استاندار زنجان خاطرنشان کرد: برای اجرای 522 پروژه عمرانی، 113 میلیارد تومان اعتبار و برای اجرای یک هزار 549 پروژه، 314 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی تاکید داشت: باید منابع مورد نیاز برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بخش روستایی در استان زنجان کاملا مشخص و طرح‌های ارائه شده توسط دستگاه‌های مختلف اجرایی با بررسی به تصویب نهایی برسد.

کریمی ادامه داد: در مجموع تاکنون 20 دستگاه اجرایی برنامه‌های خود را به ستاد عمران روستایی و مهاجرت معکوس استان زنجان ارائه کرده‌اند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول