اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی

کلنگ احداث پروژه‌های اقاقیا و افرا در مشهد به زمین خورد

خبرگزاری فارس: با حضور مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی عملیات اجرایی احداث دو برج مسکونی اقاقیا و افرا صبح امروز در اراضی زکریای مشهد آغاز شد.

کلنگ احداث پروژه‌های اقاقیا و افرا در مشهد به زمین خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی، محمدرضا قاسمی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی در مراسم کلنگ‌زنی پروژه‌های اقاقیا و افرا، اظهار داشت: این پروژه‌ها در دو قطعه زمین به متراژ مجموع 5 هزار و 704 مترمربع و به صورت 2 برج 11 طبقه با زیربنای حدود 20 هزار مترمربع ساخته خواهند شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی افزود: این برج‌ها شامل 9 طبقه مسکونی و دو طبقه پارکینگ در طبقات 1- و 2- است که البته طبقه هم‌کف برج‌ها نیز به امکانات خدماتی و فرهنگی اختصاص پیدا کرده است.

وی با اشاره به زمان 26 ماهه تعیین شده برای ساخت این دو پروژه گفت: براساس برنامه پیش‌بینی شده ساخت این دو پروژه تعاونی مسکن، 10 میلیارد تومان هزینه دارد و با بهره‌برداری از آنها بیش از 122 نفر از اعضای تعاونی فاز چهار مسکن خانه‌دار می‌شوند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول