اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی:

21 هزار چاه شناسایی نشده در آذربایجان‌غربی وجود دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر یک‌هزار و 300 چاه تازه احداث شده و شناسایی نشده در آذربایجان‌غربی وجود دارد.

21 هزار چاه شناسایی نشده در آذربایجان‌غربی وجود دارد

نقی کریمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: درسال 85 چاه‌های موجود در استان مورد شناسایی قرار گرفتند که در این میان برخی از چاه‌ها در اجرای این طرح بنا به موارد مختلف مورد شناسایی قرار نگرفتند.

وی بیان داشت: باید درچهارچوب قوانین به تمام چاه‌های شناسایی شده در سال 85 که زمان احداث آنها قبل از سال 85 است مجوز دهیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 21 هزار و 300 چاه در استان وجود دارد که باید تعیین تکلیف شوند، تصریح کرد: این چاه‌ها یا قبل از سال 85 احداث شده ولی مورد شناسایی شرکت آب منطقه‌ای قرار نگرفته‌اند و یا پس از سال 85 افتتاح شده‌اند و باید تعیین تکلیف شوند.

کریمی افزود: دو هزار و 700 چاه قبل از سال 85 شناسایی شده و مابقی پس از سال 85 احداث شده‌اند.

وی با بیان اینکه درسالهای اخیر شناسایی و صدور مجوز برای چاه‌های استان در دستور کار قرار دارد، گفت: با توجه به وضعیت کنونی دریاچه ارومیه باید میزان برداشت‌های این چاه‌ها از آب‌های زیرزمینی به صورت دقیق تعیین شود.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول