اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازرسی‌های شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان صورت گرفت

انسداد 8 حلقه چاه غیر مجاز در هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان از پر کردن هشت حلقه چاه غیر مجاز در استان طی سه ماه گذشته خبر داد.

انسداد 8 حلقه چاه غیر مجاز در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جعفر زیرراهی پیش از ظهر امروز طی نشستی در این رابطه اظهار داشت: تعداد هشت حلقه چاه غیر مجاز که از سوی گروه‌های گشت و بازرسی شرکت سهامی آب منطقه‌ای هرمزگان شناسایی شده بود، پر و مسلوب‌المنفعه شد.

وی افزود: گروه‌های گشت و بازرسی طرح تعادل‌بخشی هرمزگان در سه ماهه نخست سال 1391، هشت حلقه چاه غیر مجاز را که به صورت غیر مجاز و بدون در نظر گرفتن مسائل فنی و مهندسی و با دستگاه غیر مجاز حفاری شده بود، شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مقامات قضایی، مسدود و ادوات حفاری غیر مجاز را توقیف کرده‌اند.

مدیرعامل آب منطقه‌ای هرمزگان هم‌چنین تعداد بازدیدهای انجام شده از منابع آب شهرستان‌ها را از ابتدای سال ‌جاری 2 هزار و 928 مورد و معرفی متخلفان به مراجع قضایی را نیز شش مورد اعلام کرد.

زیرراهی افزود: هم‌چنین 13 حلقه چاه دارای اضافه برداشت نیز کنترل بهره‌برداری و تقلیل آبدهی شد و به چهار نفر از متخلفان اخطار داده شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان در ادامه افزود: این اقدام با توجه به وقوع خشک‌سالی‌های اخیر و کسری مخزن منابع آب زیرزمینی، صرفه‌جویی منابع آب زیرزمینی، جبران بخشی از بیلان منفی سفره‌ها و منابع آب زیرزمینی بوده و کمک بزرگی به بهبود کیفیت آب‌های زیرزمینی می‌کند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول