اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آب‌های زیرزمینی شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی خبر داد

شناسایی 24 هزار حلقه چاه غیرمجاز در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیر آب‌های زیرزمینی شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه 21 گروه گشت بازرسی برای شناسایی چاه‌های غیرمجاز تشکیل شده، گفت: از آبان سال گذشته تاکنون 24 هزار و 772 حلقه چاه فاقد شناسایی شده است.

شناسایی 24 هزار حلقه چاه غیرمجاز در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه عزیز حسن‌زاده ظهر امروز در همایش بخشداران آذربایجان‌غربی که به منظور تعیین تکلیف چاه‌های غیرمجاز استان برگزار شد، اظهار داشت: از سال 89 بحث تعیین تکلیف چاه‌های فاقد پروانه مورد توجه است و در این راستا قوانینی تصویب شده است.

وی تصریح کرد: از آبان سال 90 با توجه به حجم متقاضی پروانه حفر چاه و نیازهای آذربایجان‌غربی، این موضوع را اولویت کاری خود در 18 شهر استان قرار داده‌ایم.

حسن‌زاده افزود: برای اینکه در این زمینه مراجعه متقاضیان به ادارات آب و فاضلاب کاهش یابد، از طریق دفاتر پیشخوان دولت در این زمینه کمک گرفتیم تا متقاضیان با مراجعه به این دفاتر نسبت به معرفی چاه‌های خود اقدام کنند.

حسن‌زاده با بیان اینکه 2 هزار و 765 متقاضی برای ساماندهی چاه‌ها از طریق دفاتر پیشخوان دولت ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: از این تعداد یک هزار و 738 چاه مربوط به مناطق آزاد و یک هزار و 26 چاه در مناطق ممنوع قرار دارند که در این مناطق توسعه بهره‌برداری میسر نیست.

مدیر آب‌های زیرزمینی شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در این راستا در چارچوب قانون عمل می‌کنیم، اظهار داشت: موظفیم برای تمام چاه‌هایی که تا سال 1385 شناسایی شده‌اند مجوز صادر کنیم.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول