اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان خبر داد

وجود بیش از 3 هزار حلقه چاه غیرمجاز در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان گفت: در مجموع 3 هزار و 710 حلقه چاه فاقد پروانه در شهرستان زنجان وجود دارد.

وجود بیش از 3 هزار حلقه چاه غیرمجاز در زنجان

امیر حمیدنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در مجموع 3 هزار و 710 حلقه چاه فاقد پروانه در شهرستان زنجان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه 3 هزار و 954 حلقه چاه مجاز در شهرستان زنجان وجود دارد، خاطرنشان کرد: در زمینه تعیین تکلیف چاه‌های غیرمجاز در استان زنجان برنامه‌ریزی می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان با بیان اینکه در شهرستان طارم 689 حلقه چاه مجاز وجود دارد، اضافه کرد: تعداد چاه‌های غیرمجاز و فاقد پروانه این شهرستان نیز 446 حلقه چاه اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 204 حلقه چاه مجاز در شهرستان خرم‌دره وجود دارد، تصریح کرد: 20 حلقه چاه نیز در این شهرستان به‌عنوان چاه‌های غیرمجاز شناسایی شده است.

حمیدنیا به وجود 2 هزار و 191 حلقه چاه مجاز در شهرستان خدابنده اشاره کرد و افزود: یک هزار و 767 حلقه چاه غیرمجاز نیز در این شهرستان وجود دارد.

وی همچنین یادآور شد: در مجموع در شهرستان ایجرود 442 حلقه چاه مجاز و 607 حلقه چاه غیر مجاز وجود دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان با بیان اینکه در شهرستان ماهنشان حدود 903 حلقه چاه مجاز شناسایی شده است، ادامه داد: در مجموع تعداد چاه‌های غیرمجاز این شهرستان نیز 625 حلقه اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه مجموع حجم آب‌های در اختیار 220 میلیون مترمکعب برآورد شده است، خاطرنشان کرد: با اعمال ضریب 25 درصد 55 میلیون مترمکعب از آب چاه‌ها در اختیار بهره‌بردار قرار می‌گیرد.

حمیدنیا همچنین اضافه کرد: با اعمال ضریب 75 درصد 165 میلیون مترمکعب در اختیار کارگروه توسعه کشاورزی به منظور ارائه به متقاضیان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به نام‌نویسی یک هزار و 740 نفر در سایت شرکت آب منطقه‌ای به منظور تعیین تکلیف چاه‌های غیرمجاز اظهار داشت: در مجموع 540 مورد بازدید صورت گرفته است که در پی آن تشکیل پرونده شده و سایر چاه‌ها نیز تا پایان شهریور ماه تعیین تکلیف می‌شوند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول