اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش مهریز خبر داد

اجرای پروژه مقاوم‌سازی در 5 آموزشگاه شهرستان مهریز

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش مهریز از اجرای پروژه مقاوم‌سازی در پنج آموزشگاه این شهرستان خبر داد.

اجرای پروژه مقاوم‌سازی در 5 آموزشگاه شهرستان مهریز

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، حسن حاضری صبح امروز در مراسم افتتاح طرح مقاوم‌سازی در آموزشگاه شهید شکرالله زارعین با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان، از اجرای پروژه مقاوم‌سازی در پنج آموزشگاه این شهرستان خبر داد و افزود: پروژه مقاوم‌سازی در مساحت 1500 متر مربع و صرف هزینه 300 میلیون تومان در پنج آموزشگاه شهرستان مهریز اجرا شده است.

وی تصریح کرد: آموزشگاه‌های شهید شکرالله زارعین، بنت‌الهدی صدر، حجاب مدوار، شهید حاضری و شهید چمران خورمیز پنج آموزشگاهی بودند که امسال مشمول اجرای این طرح قرار گرفتند.

حاضری با بیان اینکه 25 کلاس درس در این آموزشگاه‌ها مقاوم‌سازی شدند، افزود: اقدامات انجام شده برای مقاوم‌سازی، شبکه‌بندی دیوارها و سقف، ایزوگام، سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم صوتی بوده است.

حاضری دیگر اقدامات از طرح را نصب دزدگیر، اطفاء حریق، نصب درب و پنجره‌های دو جداره با محافظ، کاشی کاری، لکه‌گیری و رنگ‌آمیزی دیوارها و سقف، نصب تخته سیاه، فرش کف ساختمان، تعویض سیستم برق و آب، نصب آیفون و دزدگیر و نماسازی بیرونی آموزشگاه‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول