اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش دلفان:

80 آموزشگاه در دلفان مقاوم‌سازی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلفان گفت: در یک پروسه سه ساله 80 آموزشگاه در دلفان مقاوم‌سازی و بازسازی می‌شوند.

80 آموزشگاه در دلفان مقاوم‌سازی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، بهمن نریمانی، صبح امروز در جمع خبرنگاران در دلفان با اشاره به موفقیت‌های آموزش و پرورش این شهرستان، گفت: اعتبارات سال 90 در آموزش و پرورش دلفان نسبت به سال قبل 110 درصد رشد داشته است.

نریمانی افزود: با پی‌گیری‌های انجام گرفته در این زمینه اعتبارات آموزش و پرورش این شهرستان از 7 میلیارد و 632 میلیون ریال به 16 میلیارد و 280 میلیون ریال در سال 90 افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه 80 آموزشگاه در طرح مقاوم‌سازی و تخریب و بازسازی در سال 90 قرار گرفته است، گفت: از این تعداد، 20 آموزشگاه با اعتبار 10 میلیارد ریال مقاوم‌سازی شده و مابقی در یک پروسه سه ساله مقاوم‌سازی و نوسازی می‌شوند.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان دلفان اظهار داشت: فعالیت‌های عمرانی 65 طرح آموزش و پرورش در دولت نهم و دهم به بهره‌برداری رسیده که به طور میانگین در هر سال، 10 پروژه به بهره‌برداری رسیده است.

وی یکی از شاخص‌های مهم آموزش و پرورشی را ارزیابی قبولی داوطلبان کنکور سراسری عنوان کرد و گفت: آموزش و پرورش شهرستان دلفان رتبه اول از نظر قبولی و رتبه دوم از نظر کیفیت را به خود اختصاص داده و هم‌چنین رتبه دوم جشنواره خوارزمی را در سطح استان کسب کرده است.

مدیر آموزش و پرورش دلفان ایجاد حس رضایتمندی و حل مشکلات فرهنگیان را از فعالیت‌های مهم این نهاد فرهنگی عنوان کرد و گفت: پروژه مهر در شهرستان دلفان که سه سال متوالی رتبه نخست استان را به خود اختصاص می‌دهد، یکی دیگر از شاخص‌های ارزیابی ادارات آموزش و پرورش در سطح لرستان است، در حالی که در سنوات گذشته آموزش و پرورش شهرستان دلفان جایگاه مناسبی نداشت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلفان به تأسیس صندوق خیریه‌ای برای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نخبه در سال 87 اشاره کرد و گفت: این صندوق با پی‌گیری‌های مکرر مدیریت این اداره در سال 90 با عنوان موسسه خیریه امام زمان(عج) توانست مجوز فعالیت بگیرد و در حال حاضر با تشکیل هیئت امنا با امکانات و فضای مستقل در حوزه‌های مختلف تحصیلی، پزشکی و ... به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نخبه کمک‌رسانی می‌کند.

نریمانی اظهار امیدواری کرد: خوش‌بختانه در خصوص سالن‌های ورزشی نیز فعالیت‌های چشم‌گیری صورت گرفته که قبلاً سرانه فضای ورزشی شهرستان 30 سانتی‌متر بوده و این سرانه امروز به 150 سانتی‌متر مربع ارتقا پیدا کرده است.

وی اظهار داشت: سال گذشته شش سالن ورزشی به سالن‌های ورزشی دلفان اضافه شد و احداث شش سالن جدید به همراه استخر شنا و زورخانه سنتی نیز در دست اقدام است.

انتهای پیام/ل10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول