اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای جوانان اصولگرای کرمان:

عصر ظهور دوران حاکمیت حقیقی معنویت است

خبرگزاری فارس: دبیر شورای جوانان اصولگرای کرمان گفت: عصر ظهور دوران حاکمیت حقیقی معنویت و دین بر سراسر زندگی انسان‌ها است.

عصر ظهور دوران حاکمیت حقیقی معنویت است

میثم منظری‌توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: موضوع مهدویت جزو مسائل اصلی معارف عالیه دینی مانند مسئله نبوت است.

وی افزود: آنچه مهدویت مبشر آن است‌، همان چیزی است که همه انبیا به خاطر آن آمده‌‌اند و آن ساخت یک جهان توحیدی ‌بر‌اساس عدالت و با استفاده از همه ظرفیت‌هایی که خداوند متعال در انسان قرار داده است.

منظری‌توکلی تصریح کرد: ‌دوران ظهور جامعه توحیدی‌، دوران حاکمیت توحید است.

وی عنوان کرد: عصر ظهور دوران حاکمیت حقیقی معنویت و دین بر سراسر زندگی انسان‌ها و دوران استقرار عدل به معنای جامع و کامل کلمه است.

وی اذعان داشت: زندگی در آن دوران آرزوی همه انسان‌های آزاده است و برای درک آن همواره در انتظار هستند.

منظری‌توکلی گفت: یکی از ویژگی‌هایی که در حقیقت انتظار گنجانده شده این است‌ که انسان به وضع موجود قانع نباشد و بخواهد روز به روز تحقق حقایق و خصائل معنوی و الهی را در خود و جامعه بشری بیشتر کند.

وی اظهار داشت: جوانان انقلابی و مسلمان باید خود را به آن سیمایی نزدیک کنند که در دوران موعود قرار است به وجود آید.

منظری‌توکلی افزود: شناخت این حقایق ‌و وجود این نوع نگاه در ما جوانان زمینه‌ساز تحقق انسانی عدالت‌جو‌، حق‌طلب‌، توحید‌مدار، با‌اخلاص و انسانی به معنای واقعی کلمه منتظر می‌شود‌.

وی عنوان کرد: جوانان منتظر و حق‌طلب می‌دانند خدای متعال با نیت‌های خالص همراه است و تأثیر خلوص نیت را در پیشرفت کارها درک کرده‌اند، لذا به‌ دنبال پر کردن خلاهای خود هستند و برای تحقق آنچه به آن نیاز است، تلاش می‌کنند.

منظری‌توکلی خاطرنشان کرد: گاه می‌شود انسانی که‌ جای پیامبرش می‌خوابد تا هدف او محقق شود‌، گاه جان به کف می‌گیرد و دل به صحرای بلای کربلا می‌زند‌، گاه عرصه‌های علم، فرهنگ، فناوری و خدمت را مسخر خود می‌سازد و گاهی امید منتظران عالم می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول