اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی قم صورت گرفت

ارائه انواع کتاب و نرم‌افزار مهدوی در نمایشگاه طلیعه ظهور

خبرگزاری فارس: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم با ایجاد غرفه‌ای در هفتمین نمایشگاه طلیعه ظهور اقدام به عرضه ده‌ها عنوان کتاب و نرم‌افزار مهدوی کرده است.

ارائه انواع کتاب و نرم‌افزار مهدوی در نمایشگاه طلیعه ظهور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه طلیعه ظهور، عرضه محصولات فرهنگی از جمله کتاب و نرم‌افزار از جمله راهکارهای گسترش فرهنگ مهدوی در نمایشگاه‌های این چنینی است زیرا این موارد دارای مخاطبان گسترده‌ای بوده و به دلیل بهره‌گیری از فناوری روز، امکان انتقال حجم وسیعی از اطلاعات را دارند.

اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم با درک این مهم اقدام به برپایی غرفه‌ای بزرگ در هفتمین نمایشگاه طلیعه ظهور کرده و ده‌ها عنوان کتاب و نرم‌افزار گوناگون با موضوعات مهدوی و مذهبی را در اختیار عموم بازدیدکنندگان قرار داده است.

بسیاری از نرم‌افزارهای عرضه شده توسط این مرکز به صورت نمایه و با موضوعاتی چون مطالعات زنان و خانواده، دفاع مقدس، علوم اجتماعی، علمدار کربلا، حقوق، ادبیات، ولایت فقیه و مواردی از این دست منتشر شده‌اند.

در مجموع بیش از 24 عنوان نرم‌افزار تخصصی و مذهبی توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم در نمایشگاه طلیعه ظهور در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفته است ضمن اینکه عموم مراجعان و علاقه‌مندان می‌توانند نرم‌افزارهای مدنظر خود را از طریق رایانه و نمایشگری که در این غرفه قرار داده شده به طور کامل بررسی و سپس برای خرید آن اقدام کنند.

درس‌هایی پیرامون مهدویت، خورشید تابان، آن آشنا آمد، سلیمان دوران، دیدار آفتاب، عزیز مصر وجود، غیبت و هدایت بشر، سحر نزدیک است و اتحاد و همگرایی بخشی از 100 عنوان کتاب‌هایی هستند که اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم در غرفه خود در نمایشگاه طلیعه ظهور عرضه کرده است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول