اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بستک:

جدال تاریخی حق و باطل با ظهور منجی (عج) رقم می‌خورد

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری بستک هرمزگان گفت: جدال تاریخی حق و باطل، سرانجام با ظهور موعود رقم می‌خورد.

جدال تاریخی حق و باطل با ظهور منجی (عج) رقم می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، فلکناز دهقانی عصر سه‌شنبه در نشستی به مناسبت 15 شعبان ضمن تبریک این مناسبت و سالروز میلاد حضرت ولی‌عصر (عج) اظهار داشت: ظهور منجی عدالت‌گستر و رهایی‌بخش ملت‌ها از یوغ ظلم و جور و فساد، بشارت تاریخی همه ادیان توحیدی به انسان طالب حقیقت و عدالت است.

وی ادامه داد: در واقع ظهور بشارتی است که امید را در دل مظلومان و مستضعفان جهان زنده می‌کند تا فردایی روشن و عاری از ناراستی پیش روی جامعه بشری باشد.

فرماندار بستک در ادامه اظهار داشت: این مژده مبتنی بر این حقیقت است که جدال تاریخی حق و باطل، سرانجام با ظهور موعود رقم می‌خورد.

دهقانی یادآور شد: شکی نیست که امروزه بیش از هر زمان دیگر بشری که حقوق و کرامت وی پایمال شده و می‌شود، نیازمند ظهور منجی عالم بشریت و شکل‌گیری حکومتی فراگیر است تا بار دیگر رهبری جهان به دست بندگان صالح خداوند سپرده شود.

این مسئول اظهار امیدواری کرد همه به عنوان منتظران حضرت بقیة‌الله با خودسازی و بصیرت و ژرف‌اندیشی در آیات نورانی قرآن کریم، آماده ظهور حجت خدا باشند و زمینه را برای ظهور فرزند دختر رسول خدا فراهم آورند.

وی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: اینجانب پانزدهم شعبان‌المعظم سالروز میلاد حضرت ولی‌عصر (ارواحنا فداه) را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) و هم‌چنین مردم شریف و ولایت‌مدار استان هرمزگان و شهرستان بستک تبریک عرض می‌کنم.

سرپرست فرمانداری بستک اظهار امیدواری کرد در سایه انقلاب خمینی کبیر (ره) و ولایت و زعامت علی زمان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای زمینه‌ساز ظهور حضرتش برای نجات تمام مستضعفان از زیر یوغ امپریالیسم جهانی و استعمار نوین و تمامی مکاتب کفر و الحاد باشیم.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول