اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

امام مهدی (عج) با ظهورش حقیقت ادیان ابراهیمی را مشخص می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: حضرت امام مهدی (عج) با ظهورش حقیقت ادیان ابراهیمی را مشخص می‌کند.

امام مهدی (عج) با ظهورش حقیقت ادیان ابراهیمی را مشخص می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم آبادی ظهر امروز در همایش امام مهدی (عج) و ادیان ابراهیمی اظهار داشت: حضرت امام مهدی (عج) با ظهورش حقیقت ادیان ابراهیمی را مشخص می‌کند.

وی به تفسیر نام همایش پرداخت و افزود: تفسیر نام همایش شامل سه بخش می‌شود که عبارت است از این که امام مهدی (عج) می‌آید و هدف واقعی همه ادیان ابراهیمی را تحقق می‌بخشد و دیگر اینکه در این ادیان چه توصیفی از امام مهدی (عج) شده است و نهایتاً امام مهدی (عج) در تحقق نهضت عظیمش از ادیان ابراهیمی بهره می‌گیرد.

امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: در طول تاریخ با نام دین ضربه‌های زیادی را به دین زده‌اند و به گونه‌ای یهودیان، مسیحیان از دین موسی و عیسی چیزی ساخته‌اند که اگر موسی و عیسی بیایند آن را نخواهند شناخت و حضرت مهدی (عج) با ظهورش حقیقت واقعی این ادیان را مشخص می‌کند.

نعیم ‌آبادی تصریح کرد: امام مهدی (عج) پس از ظهور از روی کتاب‌های ادیان ابراهیمی حقیقت خود را ثابت می‌کند و متأسفانه یهودیان و مسیحیان در تورات و انجیل حضرت مهدی (عج) را از بین برده‌اند و تنها در آخرین دین ابراهیمی که همانا اسلام است نقش و اثر مهدی (عج) همچنان حفظ شده است.

وی بیان داشت: فرهنگ مهدویت می‌تواند نقطه ثقل اتحاد بین مسلمانان و آحاد بشریت شود و مشترکات در مورد حضرت مهدی (عج) در روایات شیعه و سنی بسیار است و این جنبه باید تقویت شود.

وی در پایان از برگزار کنندگان این همایش در شهرستان بستک تقدیر و تشکّر کرد و گفت: برگزاری این همایش‌ها در مناطقی که برادران سنی و شیعه در کنار هم زندگی می‌کنند باعث وفاق و همدلی و اتّحاد می‌شود.

در ادامه امام جمعه بستک نیز افزود: نقطه مشترک همه ادیان ابراهیمی اعتقاد به منجی و نجات دهنده است و در آخرین دین ابراهیمی که همانا دین اسلام است حضرت مهدی (عج) به عنوان منجی معرّفی شده است.

حجت‌الاسلام محمد منصوری خاطرنشان کرد: امام مهدی (عج) نقطه عطفی برای رسیدن به آرزوها است و وظیفه ما نشان دادن چهره زیبای امام مهدی به جهانیان است.

یادآور می‌شود همایش امام مهدی و ادیان ابراهیمی با حضور اندیشمندان از جهان اسلام هم اکنون در شهرستان بستک در حال برگزاری است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول