اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

10 صبح فردا صورت می‌گیرد

راهپیمایی شیرازی‌ها با عنوان «حماسه حضور برای ظهور»

خبرگزاری فارس: 10 صبح فردا مردم ولایت‌مدار شیراز از مقابل مجتمع فرهنگی شلمچه این شهر راهپیمایی بزرگ خود را با عنوان «حماسه حضور برای ظهور» به سمت حرم مطهر شاهچراغ (ع) آغاز می‌کنند.

راهپیمایی شیرازی‌ها با عنوان «حماسه حضور برای ظهور»

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ستاد برگزاری حماسه حضور شیراز، ساعت شروع به راهپیمایی بزرگ ولایت‌مداران این شهر را که با عنوان «حماسه حضور برای ظهور» برگزار می‌شود را 10 صبح فردا اعلام کرده است.

در این راهپیمایی باشکوه برابر سال‌های گذشته صبح نیمه شعبان، ولایت‌مداران با ابراز انزجار نسبت به مفاسد اجتماعی و برائت از فتنه‌آفرینی‌های استکبار جهانی به سمت حرم مطهر حضرت احمد‌ابن موسی شاهچراغ (ع) حرکت می‌کنند.

راهپیمایان با سردادان شعارهای مهدوی و با در دست داشتن پرچم‌های مهدویت از مسیر میدان شهدا (شهرداری) به سوی حرم سوم اهل بیت (ع) حرکت خود را ادامه می‌دهند و سرانجام در ساعت 12:30 ظهر پس از زیارت مرقد پاک و نورانی حضرت احمد‌ابن موسی (ع) این اقدام انقلابی و دشمن‌شکن خود را در اذهان عمومی جاویدان می‌کنند.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول