اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان آوج:

نگاه جامع به فرهنگ اسلامی زمینه‌ساز تجلی اقتدار اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان آوج گفت: نگاه جامع و دقیق به امر فرهنگ اسلامی زمینه‌ساز تجلی اقتدار اسلامی است.

نگاه جامع به فرهنگ اسلامی زمینه‌ساز تجلی اقتدار اسلامی است

حجت‌الاسلام سیدضیاء‌الدین هاشمی در حاشیه جشن شعبانیه در شهرستان آوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه مسلمانان وظیفه دارند تا با همدلی و اتحاد زمینه را برای فرج امام (عج) فراهم کنند، اظهار کرد: غیبت در مفهوم واقعی نه به معنای غائب بودن همیشگی امام عصر (عج) است، بلکه بدین معناست که ایشان در جامعه حضور داشته اما انسان‌ها قادر به تماشای سیمای مبارک آن حضرت نیستند.

امام جمعه شهرستان آوج افزود: شیعیان امروز در جهان وظایف بسیار سنگینی را بر عهده دارند که مقابله با تردید‌ها و شبیخون‌های اعتقادی از ناحیه استکبار یکی از این وظایف بسیار مهم و حیاتی آنان است.

وی با بیان اینکه انسان‌های بسیاری برای حفظ و اعتلای دین مبین اسلام سعی و تلاش کرده و جان خویش را تقدیم این دین الهی کرده‌اند، عنوان کرد: قدرت معنوی مسلمانان حقیقتا در هر زمانی توانسته تا بر سلاح و ابزار دشنان فائق آمده و مستکبران را نابود کند.

امام جمعه شهرستان آوج با اشاره به لزوم ترویج و اشاعه هر چه بیشتر مفاهیم و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی در جامعه و در بین جوانان و نوجوانان تصریح کرد: آموزه‌های الهی و معنوی قرآن کریم امروز باید با تلاش و مجاهدت‌های آحاد ملت و به ویژه اقشار گسترده جوانان به بشریت عرضه شود.

هاشمی زمینه‌سازی مناسب و بهره‌گیری از ابزار و فناوری‌های نوین جهانی را گامی مؤثر در راستای اثر بخشی طرح‌های فرهنگی و ارزشی دانست و خاطرنشان کرد: از تمام نهاد‌های فرهنگی و مذهبی تقاضا داریم که با احساس تکلیف بیشتر و حضوری عمیق‌تر عرصه‌ای خوب و سازنده را برای ترویج آموزه‌های انقلاب اسلامی مهیا کرده و موجب برتری و عزت دین مبین اسلام شوند.

وی نگاه جامع و دقیق دستگاه‌های مسئول به امر فرهنگ اسلامی را عاملی مؤثر برای پیشبرد اهداف کلان انقلاب اسلامی در عرصه فرهنگی عنوان کرد و افزود: اگر در این زمینه کاری صورت نگیرد، قطعا دشمنان وارد عرصه شده و با برنامه‌ها، دسیسه‌ها و طرح‌های شوم خود به منحرف کردن جوانان و نوجوانان پاک و انقلابی کشور مشغول می‌شوند.

امام جمعه شهرستان آوج بیان کرد: قطعا با نیرو و اراده قوی می‌توان در برابر جهان‌خواران ایستادگی و از آبرو، شرف و عزت مسلمانان دفاع کرد.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول