اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه گرگان:

14 هزار شبکه ماهواره‎ای در کمین خانواده‎ها / هدف دشمن تغییر فرهنگ اسلامی است

خبرگزاری فارس از گرگان: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه شهرستان گرگان از فعالیت 14 هزار شبکه ماهواره‎ای خبر داد و گفت: 3 هزار شبکه ماهواره‎ای قابل رؤیت بوده و 82 شبکه فارسی‎زبان سعی در تغییر فرهنگ اسلامی خانواده‌ها دارند.

14 هزار شبکه ماهواره‎ای در کمین خانواده‎ها / هدف دشمن تغییر فرهنگ اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان ابراهیم مهقانی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح نشاط معنوی که در آستان مقدس امامزاده عبدالله شهرستان گرگان برگزار شد ضمن تبریک ایام شعبانیه اظهار داشت: آمریکا ماهانه 500 میلیون دلار برای 82 شبکه فارسی‎زبان هزینه می‎کند تا به اهداف پلید خود دست یابد.

وی اذعان کرد: نهادهای فرهنگی همچون سپاه، اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شورای هماهنگی و دیگر نهادها وظیفه و تکلیف‎شان کارهای فرهنگی است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه گرگان با بیان اینکه امروز دشمنان در آن سوی آب‌ها در غرب آمریکا و اسرائیل با تمام همیت خود پا به میدان گذاشته تا جامعه اسلامی خصوصا نسل جوان را از اسلام راستین جدا کنند خاطر نشان کرد: هجمه سنگین دشمن از طریق شبکه‎های ماهواره‎ای به منظور تضعیف و تزلزل در خانواده‎ها پیش‎بینی شده و کودکان، نوجوانان و جوانان نیز در مقابل این ترکش‌ها قرار دارند.

مهقانی در خصوص اینکه کمرنگ کردن فرهنگ حجاب در جامعه از دیگر اهداف دشمنان به نظام اسلامی است یادآور شد: تغییر ارزش‎ها، اعتقادات و سنت‎ها مورد هدف دشمن قرار دارد و آنها می‎خواهند احترامی که مسلمانان به خدا، پیامبر (ص)، شهدا و امام حسین (ع) دارند از بین برود.

وی با اشاره به اینکه هدف دشمن، خدا، قرآن و ولایت است اظهار داشت: دشمنان از طریق ده‎ها شبکه ماهواره‎ای به ترویج فرقه‎های ضاله همچون وهابیت، بهائیت و شیطان‎پرستی می‎پردازند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه گرگان به خانواده‎های جوانان و نوجوانان گفت: 50 درصد کارهای فرهنگی از طریق بقاع متبرکه و اوقاف و امور خیریه انجام می‎شود که 50 درصد دیگر نیز به تربیت صحیح خانواده‎ها برمی‎گردد.

مهقانی در پایان در خصوص وظیفه اصلی خانواده‎ها اظهار داشت: خانواده‎ها باید آن چیزهایی که فرهنگ خانواده را به سمت غربی‎گری می‎برد، دور کنند که بخشی از این کار بزرگ و ارزشمند با طرح نشاط معنوی انجام می‎شود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول